“Stop tijdens geboekte dagtrip”
Beoordeling van Paladares da quinta

Paladares da quinta
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Paladares da quinta is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 20 Restaurants in Lagoa
Keukens: Portugees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren heel aangenaam verrast dat dit ons lunchadres was tijdens de jeepsafari. Zeer vriendelijke ontvangst en heel lekker gegeten. Aangenaam licht en modern interieur

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten in dit restaurant vol verwachting na de goede beoordelingen. Maar helaas zijn wij allebei ziek geworden na ons bezoek. De bediening was heel vriendelijk. Het eten was ontzettend vet en wellicht niet helemaal vers.

fersilva30, Proprietário van Paladares da quinta, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

good afternoon

I regret what happened, but in our restaurant we only use fresh produce.
For this reason I would like to know the date dar you were in the restaurant and what you ate, so that we can identify the problem.

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavong heerlijk gegeten in dit moderne en gezellige restaurant. Overheerlijke garnalen als voorgerecht en een prima steak. Ook de bediening was aardig en professioneel.
Een aanrader wat ons betreft.

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals de titel zegt een uitstekend restaurant. Verfrissende kaart met veel mogelijkheden aangeboden via tablet.
Zeer vriendelijk personeel met humor!

5 juli 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten tegen een redelijke prijs, ruime keuze uit lekkere gerechten ( te bestellen via een i.pad waarin je zelfs je eigen taal kon kiezen) en zeer vriendelijke bediening. De inrichting van het restaurant is modern en gezellig en dat misten we in de meeste restaurants op Sao Miguel. Als je van veel vlees/vis houdt zul je hier zeker genieten........van ons mocht het wel wat minder!

Reizigers die Paladares da quinta bekeken, bekeken ook

Rabo de Peixe, São Miguel

Ponta Delgada, São Miguel

In Paladares da quinta geweest? Deel je ervaringen!