Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Betreft een groot hotel met kamers van alle gemakken voorzien, maar ook niet veel meer. Plek hotel is dicht bij centrum, ongeveer 10 minuten lopen. Ontbijt is prima, diverse keuze. Prijs is zoals heel IJsland extreem hoog. Vraag hoe lang gaat dit nog goed.

Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
Guest R, Guest Relations Manager van Fosshotel Reykjavik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2017

Dear Liesbeth S, Zoetermeer

Thank you for taking the time to write your review following your recent stay with us at Fosshótel Reykjavík.

I am pleased that you found the rooms to be comfortable and that you liked our location and the verity of food in the restaurant.

Unfortunately we have no control over the economy in Iceland, we are well aware of how expensive everything is for that is our reality.

Nevertheless, we are thankful for review and we hope to welcome you back if given another opportunity

Yours sincerely

Dagrún

Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst ging het al mis, de oude vrouw achter de balie had er geen zin aan, de auto moesten we ergens betaald parkeren maar waar wilde ze amper uitleggen. Kamer was prima, let wel op er zit zwavel in het warm water! Niet drinken en pas op met zilver (vertellen ze je niet). Samenvatting, geklooi met parkeren, onvriendelijke personeel en s’avonds en heel vroeg in de ochtend lawaai op straat maakte dit een minder plezierig verblijf.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Guest R, Guest Relations Manager van Fosshotel Reykjavik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Dear Richard B

Thank you for taking a moment to wright a review fallowing your recent stay with us.

I am truly sorry for your experience during your check in.

If I understand your complaint correctly, you were unhappy with the parking?

Unfortunately do to our location parking is an additional cost, and all parking is owned by the city.

However regarding the water, there is no need to worry. There is no silver in our water. In fact it is one of the cleanest water in the world. This is why we always advise our guests to not spend their money on water in Iceland for is perfectly safe to drink is straight from the tap.

Yours Sincerely
Dagrún Antoinette Pettypiece
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 20 december 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een goede locatie, op loopafstand van het centrum van Reykjavik. De kamers zijn schoon en netjes. De lobby en het restaurant zien er erg leuk uit. De inrichting bestaat uit Scandinavisch design. Het ontbijt was erg lekker met verse producten.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 oktober 2016

Dit recent opgeleverde hotel in Scandinavische stijl ligt op loopafstand van het centrum. Het hotel biedt goede voorzieningen zoals een uitgebreid ontbijtbuffet, restaurant, winkel en een ontbijtpakket voor de vroege vertrekkers.

Vanaf de hogere verdiepingen is er een prachtig uitzicht over de stad en de zee. De kamers zijn aan de kleine kant, maar praktisch en sfeervol ingericht. Het hotel is ecologisch verantwoord bezig met bijvoorbeeld gescheiden afvalinzameling op de hotelkamers.

Kamertip: Kamers op de hogere etages zijn groter en hebben mooi uitzicht.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 september 2016

We zijn aan de start van een rondreis IJsland voor 1 nacht geweest.
Goede kamer, modern.
Het ziet er uit als een nieuw hotel.
De kamer (zoals in heel IJsland) is niet royaal.
met wat passen en meten kan je 2 koffers open leggen.

• Verbleef: september 2016, reisde met vrienden