“Snel, grote porties en lekker”
Beoordeling van Brasserie Askur

Brasserie Askur
Geclassificeerd als nr. 128 van 563 Restaurants in Reykjavik
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Buffet, Reserveringen
Wijk: Háaleiti
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonet hier gaan eten met 5 personen, voorgerecht buffet sla en soep, zeer vers en nemen zoveel je wil, hoofdschotels lekker en zeer grote porties,
Snelle bediening, ondanks vol restaurant, aan te raden voor als je grote honger hebt.

Zeker aan te raden

22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de beoordelingen hier naar toe gegaan, bij binnenkomst moesten we even wachten. Je kan kiezen uit een gerecht van de kaart of een all you can eat buffet. Wij kozen voor de kaart, wat een teleurstelling! Het eten was droog, vet en totaal geen smaak, zelfs de mais was droog en waterig. Service was ook heel slecht! Personeel was chagrijnig en totaal niet betrokken. Wij vonden het meer een soort vreetschuur met slechte kwaliteit eten, niet doen dus! Zonde van je geld!

19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten zie je niet dat het binnen gezellig is. Lekker gegeten. Wij macho's en pasta. Veel van de hoofdgerechten inclusief keuze uit 2 soepen en een saladebuffet. Goed gelegen tov Hilton , City Park hotel en Grand Reykjavik.

29 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant ligt op nog geen 5min lopen van ons hotel (Reykjavik lights). In eerste instantie ziet het er niet uitnodigend uit (interieur) maar op basis van andere positieve reviews besloten wij om toch een gokje te wagen wat resulteerde in een aangename verassing: ze hebben een uitgebreide kaart, lekkere salade bar en fijne bediening, wat wij ook een + vonden was de kan met water op tafel bij binnenkomst. Voor Nederlandse begrippen is het aan de prijs zoals elk restaurant in IJsland, maar hier krijg je in elk geval waar voor je geld!

16 april 2015 beoordeeld

De meeste menu's zijn incl. Saladebar en toetje.
Het dagmenu is prettig geprijsd en met hele verse vis....

Reizigers die Brasserie Askur bekeken, bekeken ook

Reykjavik, Regio Groot-Reykjavik (Höfuðborgarsvæðið)

In Brasserie Askur geweest? Deel je ervaringen!