Beoordeeld op 4 augustus 2016

Gerieflijke hotelkamer, gelegen in het hart van de stad. IJsland is duur zo ook alle drankjes,... die in het hotel worden aangekocht. Uitstekend ontbijt met gezonde producten, heel gevarieerd. Uitstekend gelegen om allerlei uitstappen te doen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Eerste halte op onze IJslandreis. Correct hotel met ruim ontbijt (jammerlijk ontsierd door een groep Amerikaanse toeristen).
Prima gelegen in de stad en vrij snel restaurants en gezellige bars te bereiken.
Parkeergelegenheid beperkt. Wij hadden geluk op zaterdagavond toe te komen. Geen ticket nodig en om.de hoek kunnen parkeren met de huurauto.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 1 maart 2016 via mobiele applicatie

Een luxe en erg fijn hotel midden in de winkelstraat van Reykjavik.
Parkeren kan o.a. gewoon in de straten in de buurt.
Heerlijke bedden, het was er erg schoon en vriendelijke behulpzame medewerkers.
We weten niet hoe het ontbijt was omdat we erg vroeg weer vertrokken.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 18 september 2015 via mobiele applicatie

We waren met 30 personen in dit hotel im het centrum van Reykjavík. Kamers zijn netje en goed verzorgd. Ontbijt uitstekend. Medewerkers waren zeer behulpzaam, zelfs bij grotere groepen. Hotel ligt direct in de hoofdstraat. Prima uitvalsbasis.

Datum van verblijf: september 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 22 februari 2015

Mooi nieuw hotel in hartje Reykjavik.
we boekten een suite, deze zijn op de 4e en hoogste verdieping.
De kamer is zeer ruim, beschikt over een aparte zithoek met bureel en 2 badkamers.
De aankleding is gezellig en heeft een hedendaagse skandinavische toets.
Nadeel aan de kamer is dat er geen verwarming is in de badkamers, warmen slechts op door de deur open te laten of een bijverwarming te vragen aan de receptie.
Het ontbijt is uitgebreid en lekker. De ontbijtzaal daarentegen is niet gezellig doorr het gebruik van blauw licht in het plafond.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: februari 2015