Beoordeeld op 20 februari 2018

Een centraal gelegen hotel, buitenzijde niet zo mooi maar binnen zeker sfeervol. Kamers wat klein. Diner prima in mooie setting. Ontbijt buffet compleet en heerlijk! Er is slechte parkeergelegenheid dus je moet geluk hebben voor het hotel te kunnen staan anders even zoeken. Doordat onze koffers in Amsterdam door WOW air niet meegenomen waren en het door vertraging laat was heeft de receptie echt alles gedaan om ons van veel zaken te voorzien. goede service.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 30 augustus 2016 via mobiele applicatie

In een zijstraat van de Laugavegur ligt Hotel Thingholt. Dit zeer centraal gelegen en gezellige designhotel heeft mooie kamers en een heerlijke spa met stoombad. Het ontbijt in de ochtend is erg goed en in de ruim ingerichte lobby kun je heerlijk onderuit hangen in een van de lekkere banken.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 16 januari 2016

Mooi, fijn hotel in het hartje van Reykjavik. Het ligt om de hoek van de meest bekende en drukste winkelstraat Laugavegur. Dus geen last van lawaai 's nachts. Het hotel is modern strak, maar toch ook warm en comfortabel. De kamers zijn schoon, mooi ingericht en heerlijke bedden. Met name dat laatste vind ik persoonlijk altijd een belangrijke factor voor mijn beoordelingen. Ik heb in dit hotel uitstekend goed geslapen.

De staf is vriendelijk en fungeert bijna als persoonlijke butler. Ze helpen met alles, zelfs met boekingen en regelen van allerlei zaken. WiFi is gratis, ook daar zouden veel hotels een voorbeeld aan kunnen nemen!

Ontbijt was bij ons inbegrepen en was heerlijk en uitgebreid. De ontbijt bar bood ook echt lekkere ijslandse spijzen aan, zoals verse Skyr (soort yoghurt), vers gerookte zalm etc. Espresso en Cappuccinos zijn echt lekker en kunnen besteld worden tegen meerprijs (niet duur, rond 3 Eur).

We hebben hier 6 nachten gelogeerd, inclusief Oudjaar en we hebben genoten. We zaten aan de straatkant, volgende keer boeken we kamer aan de achterkant, denk dat het dan nog rustiger is.

Mijn tip: Vraag om kamer op 2e of hogere verdieping aan de achterkant. Dan heb je de rustigste kamers.

Kamertip: Vraag om kamer op 2e of hogere verdieping aan de achterkant. Dan heb je de rustigste kamers.
Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 30 september 2015 via mobiele applicatie

Super hotel midden in centrum!
Gratis spa gebruik lekker warm water goeie stoomruimte.
Erg goed eten in restaurant en personeel erg behulpzaam 24 uur aanwezig.1 straat verder zit whatsonn soort VVV kun je alles regelen zoals noorderlichttour autohuur e.d . Leuke stad niet echt groot!

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 24 juli 2015

Erg prettig om eens geen minpunten te hoeven noemen.
Bedden liggen goed en zijn groot genoeg.
Kamer is niet groot, maar sfeervol ingericht, schoon en voorzien van alle standaard zaken.
Lobby is mooi ingericht.
Ontbijt was verrassend divers en smakelijk.
En de ligging is ideaal: pal in het centrum.
Parkeren: geen eigen garage, maar er was voldoende parkeerplaats in de buurt, maar goed..het was november dus ik vrees dat dat zomers anders is.
Bottom line: aanrader

Datum van verblijf: november 2014
CH_channelmanager, General Manager van CenterHotel Thingholt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2015

Dear TK_Perception,

thank you for your review and for recommending our hotel. I am glad you enjoyed our breakfast and the decoration of the hotel, we try very hard to create a special and different environment for our guests. Being in the centre of Reykjavik we do not have free parking, but as you mentioned it is easy enough to find parking spaces, even in the summer.

kind regards

Hjortur Valgeirsson