Fosshotel Raudara(Reykjavik)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 472 per nacht.

Hilton Reykjavik Nordica(Reykjavik)
Hilton
  • Gratis parkeren
Icelandair Hotel Reykjavik Natura(Reykjavik)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Island(Reykjavik)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Leifur Eiriksson(Reykjavik)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 226 per nacht.

Hlemmur Square(Reykjavik)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Laxnes(Mosfellsbaer)
4th Floor Hotel(Reykjavik)
Orbitz.com
25 juli 2016 beoordeeld

4 nachten verbleven in dit hotel. Hotel is zeer goed gelegen. In de directe nabijheid van winkels, cafés, restaurants en bezienswaardigheden. Nette kamers en badkamer, geen grote luxe. Goed ontbijt, vriendelijke bediening.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Marc E, General Manager van Radisson Blu 1919 Hotel, Reykjavik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2016

Dear karinavNinove,

Thank you for posting your review.
We appreciate and thank you for choosing the 1919 as your home away from home.
Whenever you return to Iceland we would love to welcome you back here at the 1919.

Marc Eberhard

6 juli 2016 beoordeeld

Een goed hotel in Reykjavik, ruime propere kamers, niet echt luxueus maar zeer goed bedden.
Lekker en zeer uitgebreid ontbijt beschikbaar.

Aangezien het centraal gelegen is kan je makkelijk de stad te voet bezoeken.

een aanrader

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Marc E, General Manager van Radisson Blu 1919 Hotel, Reykjavik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2016

Dear Peter,

Thank you for sharing your experience.
Thank you as well for choosing the 1919 as your home away from home. It great to hear that you have enjoyed your stay with us and I really appreciate your recommendation.
Whenever your travels bring you back to Reykjavik we would love to welcome you back here at the hotel.

Marc Eberhard and the 1919 team

24 oktober 2015 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
RadissonBlu1919, General Manager van Radisson Blu 1919 Hotel, Reykjavik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2015

15 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel is functioneel ingericht. De kamers prima en de bedden schoon. De badkamer is basis, een douchegordijn geeft nu eenmaal geen luxe gevoel. Bar is prima, maar prijzig, zoals overal in Ijsland. Ik verbleef hier één korte nacht, en heb het ontbijt niet kunnen beoordelen.

Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
RadissonBlu1919, General Manager van Radisson Blu 1919 Hotel, Reykjavik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2015

Dear Arjen P,

Thank you very much for posting your review.

Please let me know when you plan to visit Reykjavik in the near future.

I hope to welcome you back to the Radisson Blu 1919 hotel and allow us to make your stay with us more special.

Marc Eberhard and the 1919 team

11 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zat in de westwing van dit hotel in een keurige kamer. De badkamer was niet erg sfeervol en doet met de harde verlichting een beetje koud aan. Verder is er veel lawaai 's nachts van het uitgaansleven. Bar is ok en het personeel is dienstverlenend. Prima zo voor een nacht.

Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
RadissonBlu1919, Director of Sales van Radisson Blu 1919 Hotel, Reykjavik, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2015

Geachte gast.

Dank u voor het kiezen om te verblijven met ons op voor uw zakenreis en het versturen van uw beoordeling. We hopen dat je weer bij ons zal blijven.

Het beste,
het Radisson Blu 1919 team.