Fosshotel Raudara(Reykjavik)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Gratis parkeren
Guesthouse Galtafell(Reykjavik)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Hotel Leifur Eiriksson(Reykjavik)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Restaurant
Hlemmur Square(Reykjavik)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Hotel Laxnes(Mosfellsbaer)
Hilton Reykjavik Nordica(Reykjavik)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hilton
The Capital-Inn(Reykjavik)
Hotwire.com
17 augustus 2017 beoordeeld

3 nachten hier verbleven, professionele service en een zeer modern hotel, officieel 3 sterren, maar zeker 4 sterren waard,

mooie en propere kamers,
bus naar centrum stopt voor de deur (4 km van centrum)
ruime parkeermogelijkheden bij hotel.

geen restaurant van hotel zelf, doch veel restaurants in de buurt
breakfast zeker ok

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Keahotels, General Manager van Reykjavik Lights by Keahotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2017

Dear Stefan

Thank you kindly for your lovely review, I am very happy you enjoyed staying at Reykjavik Lights. We put great effort into our services and hopefully you will get the change to stay with us again. Sincerely, Thorhallur

1 augustus 2017 beoordeeld

Ons laatste hotel tijdens onze rondreis in IJsland.
Ligt ongeveer een half uurtje wandelen van het centrum.
Mooi proper hotel met mooie kamers, de gordijnen zijn niet verduisterend, bij het inchecken wat problemen gehad met de lift ( moet de batch scannen in de lift anders werkt deze niet ).

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
4 juli 2017 beoordeeld

We verbleven hier 1 nacht als onderdeel van onze rondreis door IJsland. Het hotel is wat verder van het centrum maar met een huurauto is dat geen probleem. Bovendien is parkeren bij het hotel gratis. De kamers zijn modern en schoon. Het ontbijt was heerlijk.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
21 juli 2016 beoordeeld

Wij hebben hier 2 nachten geslapen. Lichte en moderne inrichting, prima bedden en een goede douche. Goede ligging ten opzichte van het centrum en uitvalswegen.
Uitgebreid ontbijtbuffet, voldoende parkeergelegenheid.
Onder het hotel zit een goede pizzeria.
Eén van de beste verblijven tijdens onze reis door IJsland (we hebben op 11 adressen overnacht).

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Keahotels, Manager van Reykjavik Lights by Keahotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Beste Paula

Wij danken u voor de tijd neemt om te beoordelen Reykjavik Lights Hotel, we zijn erg blij te horen dat u had een briljant verblijf bij ons en kijken ernaar uit om je weer te zien in de toekomst.

Namens het personeel
Thorhallur Friðjónsson
Hotel Manager

7 juni 2016 beoordeeld

Ik ben heel tevreden over mijn bezoek van Iceland. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Het hotel Reykjavik is goed gelegen, niet te druk en toch alles goed bereikbaar. Het hotel is ook goed verzorgd en de service is heel goed en vriendelijk.

Kamertip: Als U het iets rustiger wilt en niet ver van downtown, is dit hotel geschikt voor U.
  • Verbleef: juni 2016, reisde alleen