1 augustus 2017 beoordeeld

Ons laatste hotel tijdens onze rondreis in IJsland.
Ligt ongeveer een half uurtje wandelen van het centrum.
Mooi proper hotel met mooie kamers, de gordijnen zijn niet verduisterend, bij het inchecken wat problemen gehad met de lift ( moet de batch scannen in de lift anders werkt deze niet ).

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
4 juli 2017 beoordeeld

We verbleven hier 1 nacht als onderdeel van onze rondreis door IJsland. Het hotel is wat verder van het centrum maar met een huurauto is dat geen probleem. Bovendien is parkeren bij het hotel gratis. De kamers zijn modern en schoon. Het ontbijt was heerlijk.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
21 juli 2016 beoordeeld

Wij hebben hier 2 nachten geslapen. Lichte en moderne inrichting, prima bedden en een goede douche. Goede ligging ten opzichte van het centrum en uitvalswegen.
Uitgebreid ontbijtbuffet, voldoende parkeergelegenheid.
Onder het hotel zit een goede pizzeria.
Eén van de beste verblijven tijdens onze reis door IJsland (we hebben op 11 adressen overnacht).

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Keahotels, Manager van Reykjavik Lights by Keahotels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Beste Paula

Wij danken u voor de tijd neemt om te beoordelen Reykjavik Lights Hotel, we zijn erg blij te horen dat u had een briljant verblijf bij ons en kijken ernaar uit om je weer te zien in de toekomst.

Namens het personeel
Thorhallur Friðjónsson
Hotel Manager

7 juni 2016 beoordeeld

Ik ben heel tevreden over mijn bezoek van Iceland. De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Het hotel Reykjavik is goed gelegen, niet te druk en toch alles goed bereikbaar. Het hotel is ook goed verzorgd en de service is heel goed en vriendelijk.

Kamertip: Als U het iets rustiger wilt en niet ver van downtown, is dit hotel geschikt voor U.
  • Verbleef: juni 2016, reisde alleen
2 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg schoon en degelijk hotel. Ontbijt was boven verwachting met voldoende keuze en dus voor ieder wat wils! Receptie personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij moesten midden in de nacht om 02:45 uitchecken en op verzoek lagen er 2 sandwiches voor ons klaar en hadden zij ook nog voor koffie gezorgd! Min puntje is de ligging van het hotel (flinke 3km van centrum) maar er stopt een bus (€3) voor het hotel die je binnen 10min naar het centrum brengt. Ook vonden wij de kamers wat aan de kleine kant en was het beddengoed niet naar onze zin: kussens te zacht, dekens te licht, maar dit zijn slechts kleine puntjes. Prima en vooral schoon hotel met een fijn ontbijt! Tip: ga eens bij restaurant Askur eten in dezelfde straat, goed en voldoende eten voor een fijne prijs!

Verbleef: april 2016, reisde met een partner