“Heerlijk eten in havengebied.”
Beoordeling van Kopar

Kopar
Geclassificeerd als nr. 55 van 565 Restaurants in Reykjavik
Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
22 februari 2018 beoordeeld

De visgerechten zijn hier geweldig. Sfeer en bediening goed. Tussendoortje (amuse / brood en zoutsmeersel) als altijd heerlijk. Echt een aanrader.

1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week hier gegeten voorgerecht krab en hoofd kabeljouw. beide waren goed. sfeer en bediening ook prima. Aanrader.

17 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag geluncht bij Kopar. De amuse (brood met zoutsmeersel) was erg lekker. De zoete aardappelen waren op dus kregen we een alternatief. De mosselschotel bestond uit welgeteld 11 mosselen. De vegetarische spaghetti was heerlijk. Kwalitatief zeer goed eten maar dat mag ook wel, het is niet voordelig.

2 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

IJsland is ongelofelijk duur, maar voor onze laatste avond mocht het wat meer zijn. We hebben superlekker gegeten! Een ongelofelijk lekkere vissoep, de catch of the day was subliem en de daim cheesecake was de kers op de taart.

We geven net geen 5 sterren omdat de bediening net té snel verliep. We hebben echt moeten vragen om meer tijd tussen de gerechten te laten.

7 augustus 2016 beoordeeld

Een uitstekend restaurant, mooie gerechten, uitstekende bediening, mooi uitzicht op haven. Vooral de Sint-Jacobsschelpen waren heerlijk.

Reizigers die Kopar bekeken, bekeken ook

Reykjavik, Regio Groot-Reykjavik (Höfuðborgarsvæðið)

In Kopar geweest? Deel je ervaringen!