26 juni 2017 beoordeeld

Zojuist terug van een rondreis Ijsland. Op de heenweg en terugweg dit hotel gehad. Beide keren dat we hier kwamen hadden we flinke parkeerproblemen. Alles is betaald parkeren en omdat het zo druk is in deze straat hebben we 40 minuten rondgereden voor een plaatsje. Toen met 2 koffers flink moeten lopen om in ons hotel te komen. De 2e nacht flink overlast gehad van het cafe schuin onder ons. Appartement was mooi maar tot 4.00 snachts flinke muziek maakte het toch een stuk onaangenamer.

Kamertip: houd rekening met overlast omgeving en betaald parkeren
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
21 maart 2017 beoordeeld

Op de foto's zag het er mooi uit.
Volledig uitgeruste keuken viel tegen.
1 hapjespan en een steelpan en twee kookplaatjes.
Erg veel lawaai 's nachts door 2 cafe's in de straat.
Wel lekkere bedden. Geen bank om lekker te zitten.
De jacuzzi zit in een ander gebouw.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
3 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke appartement , midden in de winkelstraat van Reykjavik boven de boeken winkel. Allemaal cafe's en restaurants op loopafstand. Appartement is leuk ingericht met koelkast en waterkoker. Wij vonden ook pannen in de kastjes maar geen fornuis... er is ook parkeergelegenheid achter het hotel vol =vol , scheelt parkeerkosten de rest van het centrum is allemaal betaald parkeren .

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
21 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten met een gezin met kinderen in een groot appartement aan de overkant van de straat. Ouderslaapkamer, kamer met vier losse bedden (geen stapel), kamer met twijfelaar. Mooie woonkamer, prachtige luxe eetkeuken voorzien van alle luxe apparatuur, leek splinternieuw. Aan de achterkant wordt nu gebouwd. Aan de voorkant (kinderslaapkamer) 's nachts wel wat lawaai van uitgaanspubliek.
Heel centraal gelegen, alles op loopafstand, supermarkt in de straat. Aanrader!

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
4 maart 2015 beoordeeld

Prettig appartement met een luxe badkamer en prima keuken. Ik vond het ten opzichte van andere aanbieders meevallen in prijs. Wij hadden een 2-slaapkamerappartement genomen welke uitkeek op de straat.

• Verbleef: september 2014, reisde met vrienden