“Prima eten”

Keukens: Sushi, Braziliaans, Japans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier tijdens onze vakantie 2 keer geweest. Gelegen in een zijstraatje van de winkelstraat, goed te bereiken en leuk restaurant. De ambiance en inrichting is zeer sfeervol en meestal kun je zonder reserveren terecht. Het eten is ook van prima kwaliteit, zowel de sushi als de vleesgerechten die wij hebben geprobeerd. Enige.... het is erg prijzig, zoals overal in IJsland. Wij aten een samengesteld menu met slechts 1 drankje pp (geen alcohol) en dan betaal je 150 euro voor 2 personen....

31 augustus 2017 beoordeeld

In een zijstraat van de winkelstraat ligt het grote mooi ingerichte sushi restaurant Social. Een erg vlotte en super vriendelijke bedineing die je graag helpt een gerecht uit te zoeken. Ze serveren een compleet menu van 9 gangen en daar ben je dan 2,5 - 3 uur zoet mee. Het eten is uitstekend en zoals altijd in IJsland duur maar dan nog redelijk geprijsd. We hadden zo'n goed weer dat we zelfs buiten konden eten (uitzonderlijk)

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top! De beste sushi ervaring wereld wijd.... 7 gangen puur genieten en een gezellige drukte. En niet vervelende bijkomstigheid was de continue aanwas aan de mooiste IJslandse dames. aanrader

9 maart 2017 beoordeeld

Heerlijk genoten van een 7 gangen diner, bijzonder goede kwaliteit en een rijke variatie aan smaken dit verzorgd door vriendelijk personeel. Een aanrader!

15 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is er heerlijk, de icelandic feast is een enorm lekker. Ook de cocktails zijn er heel lekker maar het kost wel wat.

Reizigers die Sushi Social bekeken, bekeken ook

Reykjavik, Regio Groot-Reykjavik (Höfuðborgarsvæðið)

In Sushi Social geweest? Deel je ervaringen!