“Prima”

Keukens: Zuid-Amerikaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere chili con care gegeten. Vlotte bediening en redelijke prijs. Prima dus voor een snelle hap + sport op tv

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant, uitgebreide kaart van spareribs en (mexicaanse) hamburgers tot enchillada's en (mexicaanse) pizza. Diverse vegetarische keuzes! Vriendelijk personeel.

19 april 2016 beoordeeld

Ijsland is niet altijd even goedkoop, maar hier krijg je wel waar voor je geld. Lekker gegeten, vriendelijke mensen en een normaal bedrag af te rekenen na afloop. Een refill van je frisdrank is in de prijs in. Niet uitermate sfeervol, maar we zaten er op 30 dec midden in een sneeuwstorm, dus tja...

22 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten voor, IJslandse begrippen, een redelijke prijs. Mijn man en ik hebben samen de fajita schotel voor 2 personen gedeeld. Deze was meer dan voldoende en we zijn grote eters. Als voorgerecht de nachos met salsa genomen maar dit was niet bijzonder. De ligging is net buiten het centrum. De bediening, een jonge knul, deed het leuk.

16 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is goed. De bediening kan wel wat beter. Gratis refill voor je frisdrank. Prima voor een snelle hap, zeker beter dan een fastfood restaurant.

Reizigers die Red Chili bekeken, bekeken ook

Reykjavik, Regio Groot-Reykjavik (Höfuðborgarsvæðið)

In Red Chili geweest? Deel je ervaringen!