Beoordeeld op 6 januari 2018

Leuk hotel. Niet te grote kamers maar wel netjes verzorgd. Een hele gezellige bar beneden. in de avond lekker druk met onspannen mensen. Aparte inrichting die het juist leuk maakt. Mooie plaats om als uitvalsbasis te dienen.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
CustomerCare R, Guest Relations Manager van Icelandair Hotel Reykjavik Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2018

Dear buwer,
Thank you for your comment regarding your stay at our hotel. We are glad to learn that you had a comfortable stay with us and that you enjoyed our facilities, your room and the lovely restaurant. We are looking forward to welcoming you back soon at IH Reykjavik Marina.
Kind regards,
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Hotel is erg netjes van binnen, kamers ook netjes maar wel heel erg klein met een zeer kleine badkamer. Prijs kwaliteitverhouding is niet geweldig maarja voor IJslandse maatstaven wel oké. Ontbijtbuffet was wel uitstekend, vooral de bacon was goed gebakken ;)

Verbleef: oktober 2017
CustomerCare R, Guest Relations Manager van Icelandair Hotel Reykjavik Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 oktober 2017

Dear StevenVanRooij,
Thank you for taking the time to share your most recent visit to our IH Reykjavik Marina. I am glad to read you found our rooms clean and enjoyed the nice breakfast.
Thank you once again and we do hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.

Kind Regards,
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 24 september 2017

we voelden er ons meteen thuis.Gezelligheid troef, ook geslaagde combinatie van leuk design met voorwerpen en decor uit de oude haven. De hogere prijs voor een kamer met zicht op haven-zee-bergen is zeker de moeite. He personeel was behulpzaam.

Kamertip: kamers met zicht op haven en zee zijn prima
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
CustomerCare R, Guest Relations Manager van Icelandair Hotel Reykjavik Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017

Dear Franklin427,

Thank you for staying with us, and we appreciate your feedback. We are also grateful for mentioning good compliment towards our hotel staff; I will make sure that they will receive your comment. We look forward to seeing you again soon.

Best regards
IH Guest Relations

Beoordeeld op 27 februari 2017 via mobiele applicatie

Verrassend hotel. Leuk opgezet met verschillende ruimtes om te ontspannen of te werken.
Zithoek met open haard en verschillende zitjes waar je een drankje kunt bestellen.
Personeel is erg vriendelijk. Kamers keurig en mooi uitzicht op de haven.
Centraal gelegen. Je loopt in 10 min naar het centrum.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
CustomerCare R, Guest Relations Manager van Icelandair Hotel Reykjavik Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2017

Dear Michelle H,

Thank you for staying with us and for sharing your review and experience in regards to your recent visit at IH Reykjavík Marina. We are glad that you enjoyed your stay and thank you for complimenting our hotel location, amenities and staff. I will make sure that your comments will be forwarded to them. Thank you and see you again soon!

Best regards
IH Guest Relations

Beoordeeld op 19 juli 2016

Design hotel,vriendelijk personeel
Kleine kamer met alles aanwezig.
Ontbijt ok,waarschijnlijk naar de IJslandse gewoonten
Ligging aan de oude haven,maar geen lawaai hiervan
Gezellige lobby met enkele toffe ruimtes voor een drankje of hapje

Verbleef: juli 2016