24 september 2017 beoordeeld

we voelden er ons meteen thuis.Gezelligheid troef, ook geslaagde combinatie van leuk design met voorwerpen en decor uit de oude haven. De hogere prijs voor een kamer met zicht op haven-zee-bergen is zeker de moeite. He personeel was behulpzaam.

Kamertip: kamers met zicht op haven en zee zijn prima
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
CustomerCare R, Guest Relations Manager van Icelandair Hotel Reykjavik Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017

Dear Franklin427,

Thank you for staying with us, and we appreciate your feedback. We are also grateful for mentioning good compliment towards our hotel staff; I will make sure that they will receive your comment. We look forward to seeing you again soon.

Best regards
IH Guest Relations

27 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend hotel. Leuk opgezet met verschillende ruimtes om te ontspannen of te werken.
Zithoek met open haard en verschillende zitjes waar je een drankje kunt bestellen.
Personeel is erg vriendelijk. Kamers keurig en mooi uitzicht op de haven.
Centraal gelegen. Je loopt in 10 min naar het centrum.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
CustomerCare R, Guest Relations Manager van Icelandair Hotel Reykjavik Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2017

Dear Michelle H,

Thank you for staying with us and for sharing your review and experience in regards to your recent visit at IH Reykjavík Marina. We are glad that you enjoyed your stay and thank you for complimenting our hotel location, amenities and staff. I will make sure that your comments will be forwarded to them. Thank you and see you again soon!

Best regards
IH Guest Relations

19 juli 2016 beoordeeld

Design hotel,vriendelijk personeel
Kleine kamer met alles aanwezig.
Ontbijt ok,waarschijnlijk naar de IJslandse gewoonten
Ligging aan de oude haven,maar geen lawaai hiervan
Gezellige lobby met enkele toffe ruimtes voor een drankje of hapje

Verbleef: juli 2016
11 juli 2016 beoordeeld

De locatie is perfect. Vlak bij de oude haven met zijn kleine restaurantjes, de walvisbeen en een fietsverhuur. Het compacte centrum van Reykjavik ligt op . Minuten lopen Benedenverdieping is verrassend en gezellig vormgegeven. Er is een restaurant / bar, een fitness ruimte, een bibliotheek en een bioscoopruimte (erg gezellig tijdens voetbalwedstrijden).
De kamer op de 4e verdieping was niet groot maar functioneel.Het uitzicht op de haven is vanaf deze verdieping prachtig. Kamers op de lagere verdiepingen hebben dit prachtige uitzicht niet. De douche/wc is modern maar biedt, met een semi-transparante glaswand, (te) weinig privacy voor een hotel in deze prijsklasse.
Ontbijt is goed.

Kamertip: Beste uitzicht: havenkant, 4e (=bovenste) verdieping
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
CustomerCare R, Guest Relations Manager van Icelandair Hotel Reykjavik Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling op TripAdvisor. Het is een genoegen om te vernemen dat u een geweldige ervaring heeft gehad bij ons in het Icelandair Hotel Marina en dat het team u gastvrij en met enthousiasme heeft ontvangen. Uw complimenten zijn gedeeld en maken ons allen trots. Nogmaals hartelijk dank voor uw aanbeveling en we kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen.

Guest Relation Manager

27 april 2016 beoordeeld

Leuk en modern ingericht hotel met een goede informele sfeer. Het ligt aan de oude haven waar de whale watching trips vertrekken op loopafstand van het centrum. Mijn eenpersoonskamer was heel erg klein, wat op zich geen probleem was, maar wel schoon en modern. Als zakenreiziger miste ik wel een strijkijzer.

• Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
CustomerCare R, Guest Relations Manager van Icelandair Hotel Reykjavik Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2016

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling over Icelandair Hotel Marina ! Het is goed te lezen dat u een prettig verblijf hebt gehad en dat u tevreden bent over de service. Ik hoop u binnenkort opnieuw in The Hotel Marina te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet.
Guest Relation Manager