“Super goed eten voor een goede prijs”
Beoordeling van Forrettabarinn

Forrettabarinn
Geclassificeerd als nr. 4 van 555 Restaurants in Reykjavik
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk diner gehad en voor IJslandse begrippen niet duur voor wat je krijgt! Zeker een aanrader om uitgebreid te gaan eten! Ook het bier is super lekker!

22 mei 2018 beoordeeld

lekkere kleine gerechten, alles is ook verkrijgbaar in grotere porties. Wijn een bier blijven duur in IJsland maar hier hebben ze alcoholvrij beer, dat krijgt je niet overal.

21 maart 2018 beoordeeld

We aten er met 4 volwassenen en 2 kinderen, iedereen nam iets anders de menukaarten het was allemaal heel lekker, mooi aangeboden op het bord en voldoende. Enkele kozen voor de menu's en die waren heel gevarieerd en lekker. Het personeel is heel vriendelijk en het restaurant kindvriendelijk. De wijn was ook lekker. Een Belgisch biertje staat ook op de bierkaart.

10 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten: niet doorsnee, maar gelukkig ook niet te culinair. Prima hap na een dagje IJsland verkennen. Personeel was erg attent.

13 oktober 2017 beoordeeld

en daarom heel populair, wellicht hadden we die avond pech; gerechten prima, in die zin dat kok lke keer hetzelfde kunstje toepaste;
verder liep de bediening geheel mis; gerechten werden vergeten; onze wijn werd vergeten; werd uiteindelijk gebracht toen we ondertussen aan ons dessert wilde beginnen, kortom: te populair en te laconiek.

Reizigers die Forrettabarinn bekeken, bekeken ook

Reykjavik, Regio Groot-Reykjavik (Höfuðborgarsvæðið)

In Forrettabarinn geweest? Deel je ervaringen!