“Heeeeerlijk eten!”

Keukens: Vis en zeevruchten, Steakhouse, Scandinavisch, Grill
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, fish en meat gourmet. Onze zoon van 9 had de skewers; iets te pittig maar dat waren we vergeten te vragen ook. Mooie tent, leuke zitplekken. Beetje verstopt achter een ander restaurant in een mooi pand. Voor elk gezelschap een leuke zithoek te vinden. Bediening correct en netjes.

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier gegeten. We namen het countryside verrassingsmenu. Als starter heerlijke artic char. Daarna op houtskool gebakken walvis biefstuk. Werkelijk verrukkelijk. Gevolgd door heerlijke ribbetjes met dito saus. Als hoofdgerecht perfect medium gebakken steak met groenten en frietjes. Als dessert een compilatie van alle desserts die ze hadden. (Zie de foto) Heerlijk. Met lekkere rode wijn erbij zorgde voor een geweldig diner. Niet goedkoop, maar je eet dan ook wel op sterniveau. Samen met erg goede en professionele bediening. Absolute aanrader!

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren aangenaam verrast door zowel de eet-wijn- en cotail menu.
We hebben als aperitief twee heerlijke coctails gehad en daarna verschillende gerechten. De drie burgers zijn zeker ook een aanrader. De omgeving waarin ue zit is ook zeer hip en trendy
Een aanrader!!

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via aanbevelingen op tripadvisor hier terecht gekomen, en niets is gelogen! Wat een geweldig restaurant!
Mooie entourage, warme inrichting, vriendelijk personeel, en het eten is subliem!
Zeker niet goedkoop, vooral niet als je voor 1 van de 2 uitgebreide menus gaat (incl wijarrangement helemaal duur...) maar o zo de moeite waard!
Wij hadden de ‘country tour’, met wijn, wat echt subliem uitpakte. Van walvis tot spareribbetjes die zo van t bot vallen. Wijnselectie zeer goed, paste helemaal bij de gerechten.
In tijden niet zo goed gegeten!
Enig puntje van kritiek kan zijn dat de 3 voorgerechtjes redelijk snel opvolgden, waardoor de wijn in hoog tempo door moest... ;)

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op tripadvisor gelezen dat dit een voortreffelijk restaurant is. En inderdaad. Je moet hier walvis eten. Super zacht en buitengewoon van smaak. Verder lamsvlees gegeten. Voortreffelijk! Mijn vrouw had verschillende soorten vis. Waanzinnig goed. En dan de rode en witte wijn. Wouw. Echt een aanrader.

Reizigers die Grillmarkadurinn bekeken, bekeken ook

Reykjavik, Regio Groot-Reykjavik (Höfuðborgarsvæðið)

In Grillmarkadurinn geweest? Deel je ervaringen!