Beoordeeld op 27 januari 2018 via mobiele applicatie

Net hotel vlak bij de nationale luchthaven van IJsland.
Hotel licht bijna aan de start en landingsbaan, maar je hebt er geen last van.
Ontbijt en diner is goed.wij hadden de kamer met ontbijt.
Avond eten is €50 pp.
En heel uitgebreid buffet.
Kamer was netjes, en schoon.
Bed is iets minder, erg zacht.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 oktober 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel en ligt dicht bij het centrum (ongeveer 5 minuten rijden). Nette kamers en een goed ontbijt met veel keuze. Het hotel staat tegen het binnenlandse vliegveld aan, maar hier hebben wij geen last van gehad. Onze kamer stond praktisch tegen de verkeerstoren aan.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 augustus 2017

Het is een enorm groot hotel dat direct naast de luchthaven van Reykjavik stad ligt. Er zijn weinig vluchten dus last heb je van het vliegveld niet. Het is een ouder hotel met weliswaar een ruime kamer maar met een super kleine enge douchecabine die al enige schade had opgelopen. Kamers zijn enorm gehorig, een ritssluiting op de kamer ernaast hoor je al. Kamer heeft ijskastje maar geen koffie/thee zet gelegenheid. Wifi gratis is ok. Hotel heeft eigen restaurant. Gezien het grote aantal gasten in dit hotel is het overal aanschuiven, ook aan de receptie. Personeel hulpvaardig en spreken hun talen. Ligging is flink eindje buiten het centrum ( 20-25 minuten lopen ) maar er stopt lijndienst 5 voor het hotel en die brengt je zo naar het centrum van de stad. Kaarten in hotel beschikbaar. Parkeren kan gratis bij het hotel.

Kamertip: Uitzicht op vliegveld is minder leuk.
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 juli 2017

Logeerden 2 nachten (met 2 kinderen van 10 en 12 jaar) in het hotel als start van onze ijsland rondreis. Hotel lijkt aan de buitenkant wat gedateerd maar binnen was hier niets van te merken. We hadden een super ruime kamer waar we met ons vieren makkelijk konden vertoeven. Het ontbijt was zeker voldoende en de aanwezigheid van de luchthaven aan de achterzijde maakte het voor de kinderen nog wat specialer. Hotel ligt iets buiten het centrum maar dit is makkelijk te bewandelen. Het Perlan ligt vlakbij. Een tip : het hotel geeft gratis bustickets, met een bushalte voor de deur is dit altijd handig om Reykjavik te doorkruisen.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 21 mei 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel met een fijne spa op de onderste verdieping. Fijne bedden met 2 kussens per persoon, kamer was niet te groot niet te klein, Enige nadeel dat er iets bij de boeking niet goed was gegaan waardoor wij elke dag opnieuw moesten aantonen dat wij een kamer inclussief ontbijt hadden.

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden