“Niet erg bijzonder ”

Keukens: Café
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Afhalen
19 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net geland in Reykjavik en hier even wat eten gehaald. De recensies even gelezen en toen maar naar binnen gegaan. Ik heb een kopje the besteld en een warme sandwich met kaas en zalm. Het eten en drinken was goed, alleen op het moment dat de drukte toenam kwam er hulp bij de bar en zag je goed dat het personeel het moeilijk had hiermee (moeilijke blikken en omgang met gereedschap).

Datum van bezoek: juni 2016

28 februari 2016 beoordeeld

Twee koffie en twee stukjes taart, € 21,47. Je kunt het beter omschrijven als een gezellige kantine, een soort zeecontainer met twee ingangen.
Heerlijke koffie, heerlijke taart, veel toilet-bezoekende bejaarden dus niet bij het toilet gaan zitten.

Datum van bezoek: februari 2016
6 augustus 2015 beoordeeld

Café Haiti had zijn kaart op internet niet up-to-date. Op internet waren de prijzen lager dan op het menu stond. Verder was om half 6 de lasagne al niet meer te krijgen en de small plates waren echt small plates. Daarom zijn we hierna maar naar een ander restaurant gegaan. Op het eten moesten we ook nog wel een tijd wachten.

Datum van bezoek: augustus 2015
25 augustus 2013 beoordeeld

Lokatie voor lunch/koffie maar niet voor t avondeten....wij waren de enige gasten maar gezien t aantal positieve reacties het voordeel van de twijfel gegeven. Hadden we beter niet kunnen doen: de soep was koud en ook de rijst was koud....dit mocht dus retour keuken. Muziek moesten we zelf aanzetten en hoewel wij de enige gasten waren had de bedienster weinig oog voor ons. Het vlees was lekker....

Datum van bezoek: augustus 2013
    • Sfeer
23 augustus 2012 beoordeeld

Eenvoudig,recht toe,recht aan, havencafe, waarvan je niet direct vermoedt dat je er zo lekker kunt eten. De dagvangst, kabeljauw, was heerlijk toebereid door de uit Haiti afkomstige keukenprinses! Alles onder leiding van een gezellige IJslandse café-baas. Wij hebben er op 22 augustus lekker gegeten!

Datum van bezoek: augustus 2012
    • Sfeer

Reizigers die Cafe Haiti bekeken, bekeken ook

Reykjavik, Regio Groot-Reykjavik (Höfuðborgarsvæðið)

In Cafe Haiti geweest? Deel je ervaringen!