Vandaag geopend: 07:30 - 16:00

vanaf US$ 112,21
vanaf US$ 134,66
vanaf US$ 86,40
Beoordeeld op 4 september 2019

De de spullen en uitleg voor de snorkeltour waren perfect. Isabella was onze gids, de rest van de Troll gidsen hielpen ook mee om onze droogpakken, die noodzakelijk zijn tegen het koude water, aan- en uit te trekken wat handig was.
De fotoś die Isabella maakte tijdens de tour waren professioneel en onwerkelijk mooi en hadden we vroeg op de dezelfde avond beschikbaar online.
Ik vergat mijn apple watch in de Troll bus, en aangezien wij alweer in Nederland zaten, heeft Troll deze opgestuurd.

Niets anders dan een 10 met een griffel voor Troll

Beoordeeld op 4 september 2019

Professionele begeleiding door onze gids José. De tocht staat voor 3 uur gepland, maar mede door zijn enthousiasme zijn we bijna 4 uur op pad geweest. Geweldige ervaring!
Tip: neem de tocht op het eind van de dag (wij deden die van 17.00 uur) dan is het lekker rustig op de gletsjer.

Beoordeeld op 20 augustus 2019

Een hele mooie ervaring. Super georganisserd met Tröll! Ze hebben vooraf een fijne locatie om om te kunnen kleden. Alle materialen zien er goed uit en de medewerkers zijn zeer sympatiek en erg enthousiast! De foto's worden zeer snel nagestuurd (dezelfde avond nog). Een must do tijdens je reis door IJsland.

Beoordeeld op 6 augustus 2019

Vanaf het begin tot aan het eind hebben we een fantastische ervaring gehad met Troll Expeditions. Onze gids, Cordelia, was enorm enthousiast en zorgde voor een ontspannen en gezellige sfeer. Ze hielp ons met het aantrekken van de pakken en gaf een duidelijke uitleg en tips voordat wij het water ingingen.
Eenmaal in het water zijn er mooie, en gratis, foto's gemaakt en aan het einde van de tour hebben we genoten van warme chocolademelk en koekjes.

Troll Expeditions en Cordelia: heel erg bedankt voor deze unieke ervaring :)

Beoordeeld op 28 juli 2019

Het was een super mooie ervaring om hier te snorkelen. Door de goede voorzorgsmaatregelen heb je van de kou helemaal geen last en als je 1maal in het water bent vergeet je dat ook helemaal, zo mooi zijn de uitzichten. De begeleiding door Ann was ook helemaal super.

Datum van activiteit: juli 2019