“4 sterren in Madagascar ”
Beoordeling van Mad Zebu

Mad Zebu
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Belo Tsiribihina
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we na een paar uur stuiteren over zandwegen waren overgestoken met het pont werden we hier door onze chauffeur afgezet. Het is een heel leuk restaurant met supervriendelijke bediening. Het eten was uit de kunst. We namen de Zebu steak en daar kan menig sterrenrestaurant een puntje aan zuigen. Erg schone toiletten. Kortom een aanrader !!

22 november 2017 beoordeeld

Nadat je de oversteek hebt gemaakt met de auto kom je in een klein dorpje terecht. Waar elke toerist eet, wat je niet verwacht is dat het eten zo fantastisch is.
Het restaurant en de wc's zijn schoon en netjes. De menu kaart is beperkt maar het eten is fantastisch.
Ik heb verder geen verstand van het michelin sterren, maar ze serveren het eten alsof je in een sterren restaurant zit.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat veel toeristen hier komen was verwacht, dat je zo heerlijk er kan eten absoluut niet. Gelukkig voor eenieder die er de eerste keer lekker gegeten heeft. Hoogst waarschijnlijk kom je opde terugweg weer rond lunchtijd langs. Tip: pak gewoon de volgende keuze op het menu, het is gewoon prachtig opgediend en heerlijk van smaak. Trek je niets aan van sommige zure commentaren, bedenk je goed, je zit in the-middle-of-nowhere aan een onverharde route te eten.

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch gegeten en dat op deze plek is echt onverwacht. Niet voor niets dat Malagasy het zelf omschrijven als beste restaurant in Madagaskar. Het is dat Michelin hier niet komt anders hadden ze die ster zeker verdiend! We aten zowel vis, garnalen als vlees.

21 juli 2017 beoordeeld

Tijdens onze groepsreis naar en van Tsingy hebben we hier 2x geluncht, en man, dat is echt de moeite waard. Voor ongeveer 15 Euro krijg je een 3-gangenmenu voorgeschoteld, en de drank is dan inclusief.
We hebben genoten van voorgerechten van garnalen met een avocadotaartje en een krabcanelloni, vis met tandori of stoofpotje van zebu, gegrilde ananas en een pannacotta. Overheerlijk en ontzettend mooi gepresenteerd. Zeker een aanrader!!

Reizigers die Mad Zebu bekeken, bekeken ook

Belo Tsiribihina, Toliara Province

In Mad Zebu geweest? Deel je ervaringen!