Beoordeeld op 25 augustus 2018

goed hotel eten en drinken zijn goed maar wel duur. kamers zijn prima met lekkere bedden ook de badkamer is ruim voldoende, het zwembad boven op de 16e etage is een beleving want als je in het water naar beneden kijkt dan zie je de weg en de haven

Kamertip: wil je goed uitzicht over de stad dan aan de haven kant en boven de 10e etage bijv.
Datum van verblijf: augustus 2018
Info C, Guest Relations Manager van Clarion Hotel Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Dear Bob W,

Thank you for reviewing Clarion Helsinki.

Awesome that you chose to stay with us had a good night's sleep while here.A big thank you also for mentioning the thrilling views from the 16th floor, when looking through the glass panel of our swimming pool.

Hope to see you back at Clarion, when your travels bring you to Helsinki again.

Beoordeeld op 5 augustus 2018

Nieuw hotel in de buurt van een van de havens (o.a. afvaart Tallinn). Goed bereikbaar en op +/-1km van het stadscentrum.
Goeie prijs / kwaliteit.
We vonden het alleen merkwaardig dat een van de kamers om 17u nog niet beschikbaar was.

Datum van verblijf: augustus 2018
Info C, Guest Relations Manager van Clarion Hotel Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Dear polhautekiet,

Thank you for taking the time to review Clarion Helsinki.

Great to hear you found the location suitable & the price/quality to your liking. You're right, the rooms should be available at 15:00. perhaps we had some other ones, but not the one allocated to you. In any case, we should've done better and I apologize for the inconvenience.

Hope to have a chance to welcome you back again on another occasion.

Beoordeeld op 4 augustus 2018

Mooi modern en confortabel hotel. Dicht bij het centrum te voet of met de tram, tram 7 en 6T stopt voor de deur, tickets zijn te koop in de supermarkt schuins over die 24 u open is.De Bar op de hoogste verdieping is mooi en heeft een prachtig zicht over Helsinki, maar de drankjes zijn zeer duur. De wijn wordt geserveerd in verschillen maten, en als je niet oplet betaal je 25€ voor 2 glaasjes.
Het ontbijtbuffet is prima .Het is een groot hotel vandaar ook druk.
Het personeel is zeer vriendelijk. Zou er zeker terug gaan als ik nog eens in Helsinki ben.

Kamertip: De kamers op de hogere verdiepen hebben het mooiste zicht zeker aan de kant van de haven.
Datum van verblijf: juli 2018

Dear Anna D,

Thank you for taking the time to review Clarion Helsinki.

We're so happy you enjoyed the contemporary Scandinavian design and the views over the capital & the archipelago. Thank you also for mentioning our friendly staff. Friendly & helpful service is one of the pillars of Clarion and I'm delighted it showed.

Hope to see you again at Clarion, when your travels bring you back to Finland.

Beoordeeld op 4 augustus 2018

Zeer centraal gelegen confortabel hotel.Mooie kamers met alle comfort. Het centrum van de stad is goed bereikbaar te voet of met de tram, die voor de deur stopt, lijn 7 of 6T, de tickets zijn te koop in de supermarkt schuins over die 24 u open is. De mooie bar op de hoogste verdieping heeft een prachtig zicht over Helsinki. De drankjes zijn er wel zeer duur, De wijntjes worden geschonken in verschillende maten, en als je niet op let betaal je 25€ voor 2 wijntjes. Het ontbijtbuffet is AF alles erop en eraan.
Als we nog eens naar Helsinki gaan zeker terug naar de Clarion!

Kamertip: Kamers op de hogere verdiepen zijn leukst , vanwege het uitzicht.
Datum van verblijf: juli 2018

Dear annadebacker1,

Thank you for taking the time to review Clarion Helsinki.

We're delighted you had time to experience the views over Helsinki & the nearby archipelago. So nice that the location suited you when exploring the city.

We can't wait to welcome you back, when your travels bring you to Helsinki again.

Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Vrij nieuw hotel met mooi uitzicht. Mooie kamer. Badkamer voorzien van rituals douche gel en shampoo, heerlijk!
Airco werkt redelijk. Parkeren in straat verderop voor € 27, netjes voor een grote stad. Als je op 1 parkeert bij A, zie je uitgang richting het hotel, dan loop je goede kant op.
Roof top bar met mooi uitzicht en lekkere cocktails. Gym faciliteiten prima.
Voor ontbijt wel kleine ruimte als er veel mensen zijn.
Avond eten goed maar niet super. Wij hebben bij andere hotels beter gegeten.
Goed geslapen.
Vriendelijk personeel.
Ik raad het hotel aan.

Dear Vera v,

Thank you for taking the time to send us your feedback & for recommending Clarion Helsinki.

Wonderful to read you enjoyed Clarion Helsinki, for the most part. A huge thanks especially for mentioning the friendly staff, our room amenities & the views over Helsinki.

We can't wait to have you back, when your travels bring you to Finland again.