“Heerlijk gegeten ”

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Vironniemi
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer goed restaurant. Als je het geld er voor over hebt zou ik me hier echt culinair laten vewennen. De bediening is erg kundig en aardig. En het eten is fantastisch. De wijnen (allen duits) passen perfect bij de gerechten. Wel op tijd van te voren reserveren, want het is hier erg druk.

17 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekker gegeten bij Nokka. Met echte Finse producten. Bijzonder restaurant. Meer dan de moeite waard om heen te gaan.

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden dit restaurant gevonden via TripAdvisor en het eten tipte aan onze verwachtingen, buiten het feit dat ons hoofdgerecht eerder koud was. Het was echter zo lekker dat dit ons niet zoveel kon schelen. De bediening kwam wel wat opdringerig over en het kader is eerder oubollig. Ik zou hier niet meteen terugkomen. Het is redelijk duur en de gerechten zijn aan de kleine kant. Aan enkel een hoofdgerecht heb je niet genoeg. Ik denk dat er prijs-kwaliteit betere dingen te vinden zijn. Als je niet naar het geld kijkt, zal je hier een heel leuke ervaring aan overhouden!

26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is en heerlijk plekje om samen met vrienden op het terras aan de haven heerlijk te lunchen. Alle ingrediënten komen van lokale ondernemers. De bediening is heel erg attent en vriendelijk.

22 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer prettig en verfijnd restaurant. Gastvrije ontvangst in een mooie ambiance. Alle gebuikte ingrediënten zijn van Finse afkomst en vers bereid. Spannende combinaties van smaken en prachtig opgemaakte borden. De menukaart wisselt per seizoen.

Reizigers die Nokka bekeken, bekeken ook

Helsinki, Uusimaa

In Nokka geweest? Deel je ervaringen!