“Heel erg lekker eten”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Kampinmalmi
17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende keuken met zeer attente bediening
Specialiteiten van vis-vlees en groentes met zorg geserveerd. Verrassende smaakcombinaties vanuit de natuur gevoed geven grote mate van authenticiteit

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het decor doet een beetje denken aan een Fins Bokrijk, en de bediening is er op gericht zo veel mogelijk uit de toeristen te halen. Gelukkig smaakte het rendier heerlijk, zowel de filet als het stoofpotje. Ook de gerookte zalm als voorgerecht was top. Wel aan de prijzige kant.

28 april 2017 beoordeeld

Restaurant is geheel in lapse sferen, zelfs de bediening is in klederdracht. Kaart is klein, maar zeer smaakvol.
Heel Gin cocktailtje Lappisch Wilderness. Hunger as a wolf is leuk bedacht en lekker. Het dessert squacky cheese viel me wat tegen. De bevroren cranberries veenbessen zijn erg zuur. Maar verder zeer lekker en aangenaam gegeten. Neem tramlijn 6

17 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met onze Helsinki Card kregen we korting bij dit restaurant em omdat we nog nooit Laps hadden gegeten, besloten we hier naar toe te gaan. Daar hebben we geen spijt van gehad. We aten rendiervlees met aardappelpuree, veenbessen en augurk en dat bleek echt heerlijk, net als het drankje waarvan ik de naam ben vergeten en de kleine complimentary gerechtjes. De inrichting is heel bijzonder en sfeervol, de in klederdracht gestoken serveersters zijn supervriendelijk en behulpzaam. Het was een geweldige ervaring. Het is niet heel goedkoop maar een absolute aanrader.

4 september 2015 beoordeeld

Leuk Laps restaurant met een vriendelijk bediening. De meisjes (serveuzes) zijn afkomstig uit Lapland maar de kok is Italiaans? Toch hebben we daar lekker en sfeervol gedineerd.

Reizigers die Restaurant Saaga bekeken, bekeken ook

In Restaurant Saaga geweest? Deel je ervaringen!