Beoordeeld op 27 mei 2017

de kamers zijn mooi ingericht en decoratief.
alles ziet er perfect uit. goed bed, een beetje hard, hele mooie badkamer met een douche waar een goede straal water uitkomt, alles ziet er schoon en nog zo nieuw uit.
ook ontbijt heel veel keus.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
TeamHotelIndigo, Front Office Duty Manager van Hotel Indigo Helsinki - Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2017

Geachte Fred V,

Bedankt voor zo'n leuke feedback! Het maakt me zo blij om te horen dat je alles in ons hotel vond. Onze douches en bedden zijn ook mijn favorieten, ik wens dat ik ze ook bij mijn huis kon krijgen!
We hebben ons hotel al een jaar geleden eigenlijk geopend, dus dat is één van de redenen waarom alles er zo nieuw uitziet, maar uiteraard doen wij ons best om alles in de beste conditie mogelijk te houden.

Ik hoop u weer te zien als onze gast in de toekomst!

Heb een goede zomer,

Mira / Front Office Duty Manager

Beoordeeld op 11 februari 2017

Een uitstekend en verzorgd hotel dat goed gelegen is voor een bezoek aan Helsinki. De kamers en de bedden zijn super. Het ontbijt is top en in de kelder is een verzorgde sauna aanwezig (wat redelijk standaard is in Finland). Het restaurant serveert uitstekende gerechten. De ontvangst was vriendelijk, maar heel erg basic. Dat is een werkpunt.
Tip: De Finnair airportbus rijdt tot bij het Centraal-Station op 10 minuten wandelafstand van Indigo Hotel.

Datum van verblijf: februari 2017
TeamHotelIndigo, Front Office Duty Manager van Hotel Indigo Helsinki - Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2017

Dear JurgenS1978,

Thank you for your delightful review and the tip to the other travellers! Your visit with us sounds pleasant and convenient - that is great! I am grateful for your honest comments - though I must say I'm convinced that we can do better thank basic with our service, so I hope we'll have a chance to prove that next time! The Hotel Indigo's are known for their original and inspiring approach to the service after all :) All the best and lovely (starting) Spring time!

Best regards,
Anette
Front Office Duty Manager

Beoordeeld op 11 oktober 2016

Hotel ligt vlakbij alle attracties, de markt, een tramhalte en meer. In dit hotel heb ik 1 nacht overnacht. Het was voor Helsinki veel te kort waar veel meer te beleven valt. Zelden heb ik zo'n heerlijk bed meegemaakt in een hotel. Het ontbijt is ook een echte 10 waard: uitgebreid en vers.

Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
TeamHotelIndigo, Front Office Duty Manager van Hotel Indigo Helsinki - Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2016

Dear NielsH164,

Thank you for taking time to review your stay with us, it is highly appreciated! Reading yor feedback really warms my heart. Did you know our beds are produced in Finland by Finnish manufacturer Hilding Anders?

I's such a shame that you got to spend only one night with us, since I know there is a lot of different things you could do in Helsinki. Next time when you come back to Helsinki, we expect to see you again. All the best for you!

Best regards,
Anette
Front Office Duty Manager

Beoordeeld op 2 juni 2016

Super gelegen om het centrum te bekijken, maar zeker geen drukke straat met veel herrie.
Modern ingericht hotel, met veel leuke gadgets, prima internet verbinding, ontzettend vriendelijk personeel, functionele fitness, schone en ruime kamers
Alleen ontbijten zou ik buiten de deur doen, nogal aan de prijs. Met 4 man moesten we 96 euro betalen per dag, terwijl we buiten de deur ook prima hebben ontbeten

Datum van verblijf: mei 2016
TeamHotelIndigo, Front Office Duty Manager van Hotel Indigo Helsinki - Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2016

Dear Denilind,

Thank you for your feedback, dankjewel! We love being called as a hip hotel because we really feel like one! The breakfast rate is EUR 24.00 / prs and I hope you anyways liked the nice big buffet breakfast of ours.

Welcome back soon!

Kind regards,
Jannina / Front Office Duty Manager

Beoordeeld op 2 april 2016

Mooi, modern hotel!
Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum, openbaar vervoer stopt voor de deur. Mooie, moderne kamers met een ruime badkamer. Geen lawaai van buiten en/of andere kamers.
Het ontbijt is zeer uitgebreid, maar wanneer het hotel volledig vol zit is de ontbijtruimte wel aan de kleine kant..
Zeer vriendelijke bediening en service.
Een toppertje zowel de bediening, service als de kamer.

Datum van verblijf: december 2015
TeamHotelIndigo, Front Office Duty Manager van Hotel Indigo Helsinki - Boulevard, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2016

Dear 62Conny,

Thank you very much for writing your opinion about our hotel. Lovely words you have written! Welcome back anytime soon!

Kind regards,
Jannina / Front Office Duty Manager