Beoordeeld op 9 april 2018

een leuk hotel. naast het feit dat de bediening en het personeel erg aardig waren, is het vooral het gebouw dat bijzonder is. Onze slaapkamer was gemaakt van 3 oude cellen, hoge ramen die niet open kunnen en op de gang merk je helemaal dat het een gevangenis was. In het restaurant is er nog een oude cel die je kunt bekijken. Ik vind het echt een aanrader.

Datum van verblijf: april 2018
Sami J, Chief Concierge van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2018

Dear bijzonder,

Thank you for taking time writing your review. I am happy that you enjoyed the extraordinary ambience we have here & you had a great stay with us. I hope you are enjoying your spring. Welcome again!

With kind regards,

Sami Joutsenvuo
Chief Concierge
Hotel Katajanokka

Beoordeeld op 7 januari 2018 via mobiele applicatie

Ik verblijf enkele keren per jaar in dit hotel, regelmatig ook met een groep. En iedere keer weer tot volle tevredenheid van iedereen. Van deze voormalige gevangenis is echt een mooi hotel gemaakt. De kamers zijn mooi ingericht, de bedden zeer comfortabel, fijne doucheruimte en een meer dan uitstekend ontbijt. Door behoud van oorspronkelijke elementen heeft het hotel veel karakter behouden. Omdat het niet zo ontzettend groot is, is het ook rustig. En de oude stad is op 5-10 min lopen terwijl de tram voor de deur stopt.
Dit hotel is echt een aanrader.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
EerikaRinne, Johtaja van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2018

Dear Kees

Thank you for your lovely review, and please accept my sincerest apologies for not replying to you sooner.

I hope you had a great trip to Helsinki, and look forward to seeing you again soon!

Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het is een modern, comfortabel hotel op een prima locatie. De oude gevangenis is mooi en stijlvol omgebouwd. De superior room had een fantastisch bed en een ruime badkamer met een ruim bad. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Dit hotel is een absolute aanrader als je naar Helsinki gaat!

Datum van verblijf: augustus 2017
EerikaRinne, Johtaja van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2017

Dear Jesse

many thanks for your kind feedback. I am happy to hear you were satisfied with your room and overall your stay with us!
I hope you enjoyed your time in Helsinki, and hope we will have an opportunity to welcome you back soon again!

Beoordeeld op 7 juni 2017

Mooi modern hotel,in de vroegere gevangenis van Helsinki. Gelegen in een rustige wijk vlakbij de haven als je met de boot (Viking Line) naar Tallinn wil (1u45). Tram 4 stopt voor de deur, tram 5 in de nabijgelegen straat. Centrum op loopafstand.
Mooie ruime kamers met alle comfort. Supervriendelijk personeel aan de receptie. Uitgebreid ontbijtbuffet in de kelders.
Aparte beleving, gebouw met een verhaal. Aanrader !!

Datum van verblijf: juni 2017
EerikaRinne, Toimitusjohtaja van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2017

Dear Bert

Thank you very much for your review & recommendation, we really appreciate it!

I hope you had a lovely time in Helsinki, and hope we will see you back in Helsinki & Hotel Katajanokka again in the near future!

Beoordeeld op 12 mei 2017

Slapen in een gevangenis, in een dubbele cel, maar dan heel luxe herbouwd en ingericht. Eerst dachten we dat we wat achteraf zaten, maar dat hadden we mis. Vlak bij het centrum en het mooiste: de tram stop voor de deur en vertrekt elke 10 minuten. Met een paar dagen kaart voor het openbaar vervoer, Kun je zelfs met de Ferry naar het fort eiland. In het hotel hebben ze oog voor detail, want je eet van een metalen bord, maar wat erop ligt is dan weer geen gevangenis voer.

Kamertip: Elke cel is fantastisch
Datum van verblijf: mei 2017
EerikaRinne, Asiakaspalvelujohtaja van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2017

Hello!

Greetings from Katajanokka!
I am pleased to hear that you enjoyed your stay with us, and also appreciate our location on beautiful island of Katajanokka.
I hope you had a lovely visit to Finland, and hope we will have an opportunity to welcome you back soon again!