7 juni 2017 beoordeeld

Mooi modern hotel,in de vroegere gevangenis van Helsinki. Gelegen in een rustige wijk vlakbij de haven als je met de boot (Viking Line) naar Tallinn wil (1u45). Tram 4 stopt voor de deur, tram 5 in de nabijgelegen straat. Centrum op loopafstand.
Mooie ruime kamers met alle comfort. Supervriendelijk personeel aan de receptie. Uitgebreid ontbijtbuffet in de kelders.
Aparte beleving, gebouw met een verhaal. Aanrader !!

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
EerikaRinne, Toimitusjohtaja van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Dear Bert

Thank you very much for your review & recommendation, we really appreciate it!

I hope you had a lovely time in Helsinki, and hope we will see you back in Helsinki & Hotel Katajanokka again in the near future!

12 mei 2017 beoordeeld

Slapen in een gevangenis, in een dubbele cel, maar dan heel luxe herbouwd en ingericht. Eerst dachten we dat we wat achteraf zaten, maar dat hadden we mis. Vlak bij het centrum en het mooiste: de tram stop voor de deur en vertrekt elke 10 minuten. Met een paar dagen kaart voor het openbaar vervoer, Kun je zelfs met de Ferry naar het fort eiland. In het hotel hebben ze oog voor detail, want je eet van een metalen bord, maar wat erop ligt is dan weer geen gevangenis voer.

Kamertip: Elke cel is fantastisch
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
EerikaRinne, Asiakaspalvelujohtaja van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Hello!

Greetings from Katajanokka!
I am pleased to hear that you enjoyed your stay with us, and also appreciate our location on beautiful island of Katajanokka.
I hope you had a lovely visit to Finland, and hope we will have an opportunity to welcome you back soon again!

4 mei 2017 beoordeeld

Geweldig mooi hotel..heel mooi te zien hoe ze van zo'n oude gevangenis,een modern en net hotel van gemaakt hebben..erg apart!zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,zelfs voor t zoeken en uitprinten van routes.. heel netjes!kamers superschoon en badkamer prima in orde,met fijne douche..ontbijt was gevarieerd en erg lekker..vooral het brood was heerlijk.kortom voor mij een dikke 10!

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
EerikaRinne, General Manager van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Dear Sjors

Thank you for your kind feedback. I am pleased to hear that you were happy with your stay with us!
I hope we will have an opportunity to wish you welcome back soon again!

2 mei 2017 beoordeeld

Fantastisch gebouw, mooie kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, super openbaar vervoer, stopte voor de deur. Uitgebreid ontbijt buffet. Locatie super, op het rustige eiland, maar centrum binnen handbereik

Kamertip: don't know
  • Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
EerikaRinne, Toimitusjohtaja van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2017

Dear Martine

Thank you for your kind feedback. I am very happy to hear that you had a lovely stay with us, and that you also enjoyed our location on the lovely island of Katajanokka.

I wish you a lovely summer season, and hope we will see you again soon!

28 april 2017 beoordeeld

De oude gevangenis is prachtig verbouwd tot schitteren en luxe hotel. Luxe en comfortabele ruime kamers. Heerlijke bedden. Zalig en overdadig ontbijtbuffet. Prima restaurant in de linnenkelder. Super vriendelijk en Engelstalig personeel.
Neem tram nr 4 naar katajanokka, stopt voor de deur. Maar de belangrijkste locaties in het cetrum liggen haast op

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
EerikaRinne, Toimitusjohtaja van Hotel Katajanokka, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2017

Hello

Warm greetings from Katajanokka!
I am pleased to hear that you enjoyed your stay with us.
I hope your visit to Helsinki and Finland exceeded your expectations too, and hope we
will have an opportunity to welcome you back when you are visiting Helsinki next time!