Beoordeeld op 2 augustus 2017

De kamers waren goed daar kan ik niks over zeggen ook de locatie is goed. Slecht zijn ze in afspraken na komen en vervolgens de afgesproken prijs verdubbelen. Personeel is niet klantvriendelijk en ze komen niet op voor hun eigen gemaakte fouten. Om die reden geef ik een negatief advies.

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 mei 2017 via mobiele applicatie

Om Helsinki te bezoeken en veel toeristische trekpleisters te bekijken, ligt dit hotel perfect. Heerlijke zachte bedden, mooie ruime badkamer, stijlvol ingericht. Ontbijt is zeer uitgebreid en heerlijk. Helaas was de sauna dicht toen wij er waren. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 9 februari 2016

Het Glo Hotel. De plek waar ik al meer dan tien keer heb geslapen met mijn vriend. Finland en Helsinki is mijn favorite vakantie bestemming, zowel in de winter als in de warme zomermaanden. Mooie ruime kamers, de luxe kamers. Heerlijk ontbijt. Perfecte locatie.

Kamertip: Kies voor de ruimere luxe kamers
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 1 november 2015

Helsinki is een hele leuke stad om op citytrip te gaan. Het hotel GLO Hotel Kluuvi Helsinki is een schitterend hotel, pal in het historische centrum. Het hotel is gemakkelijk bereikbaar. Het ontbijt is er heerlijk. Zeker een plaats om naar terug te keren.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 17 oktober 2015

Mooie moderne kamer met heerlijke regen douche en comfortabel bed. Ligging van het hotel is centraal en goed te bereiken met de bus vanaf de luchthaven. Ontbijt was uitgebreid met veel keus in soorten brood, fruit, yoghurt en beleg.

Datum van verblijf: oktober 2015