Beoordeeld op 13 mei 2017 via mobiele applicatie

Om Helsinki te bezoeken en veel toeristische trekpleisters te bekijken, ligt dit hotel perfect. Heerlijke zachte bedden, mooie ruime badkamer, stijlvol ingericht. Ontbijt is zeer uitgebreid en heerlijk. Helaas was de sauna dicht toen wij er waren. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 9 februari 2016

Het Glo Hotel. De plek waar ik al meer dan tien keer heb geslapen met mijn vriend. Finland en Helsinki is mijn favorite vakantie bestemming, zowel in de winter als in de warme zomermaanden. Mooie ruime kamers, de luxe kamers. Heerlijk ontbijt. Perfecte locatie.

Kamertip: Kies voor de ruimere luxe kamers
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 1 november 2015

Helsinki is een hele leuke stad om op citytrip te gaan. Het hotel GLO Hotel Kluuvi Helsinki is een schitterend hotel, pal in het historische centrum. Het hotel is gemakkelijk bereikbaar. Het ontbijt is er heerlijk. Zeker een plaats om naar terug te keren.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 17 oktober 2015

Mooie moderne kamer met heerlijke regen douche en comfortabel bed. Ligging van het hotel is centraal en goed te bereiken met de bus vanaf de luchthaven. Ontbijt was uitgebreid met veel keus in soorten brood, fruit, yoghurt en beleg.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 1 oktober 2015 via mobiele applicatie

De kamer die wij hadden was aan de krappe kant, er was geen ruimte om onze backpacks ergens weg te leggen of fatsoenlijk naar de linkerkant van het bed te lopen. Het was er erg warm maar dat was zo gefixt door de airco flink hoog te zetten. Badkamer wel erg ruim en regendouche is altijd fijn. De kamer lag aan de winkelstraat kant en het geluid van tram is erg storend. Ook is er veel licht aan in de straat wat we ondanks de dikke gordijnen goed bleven zien. Bedden zacht. Ontbijt ruim voldoende en lekker, ruimte is wel klein. We waren er vroeg maar toch was het al best druk.

Datum van verblijf: september 2015