• Inclusief ontbijt
Crowne Plaza Hotel Helsinki(Helsinki)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
Orbitz.com
Scandic Paasi(Helsinki)
ScandicHotels.com
15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua uiterlijk en inrichting leuk hotel. Werd echter weggestopt op een klein kamertje vanwege 1 persoonsbezetting... water liep onder de glasafscheiding vd douche waardoor de vloer van het toch al kleine badkamertje geheel blank stond. Op mijn klacht werd gemeld het bij de volgende renovatie mee te nemen....?
Ontbijt prima

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
20 september 2016 beoordeeld

Mooi design hotel. We verbleven in een Skyloft kamer. Mooi design, maar soms niet echt praktisch; klerenkast alleen zijdelings te bereiken; tv niet zichtbaar vanuit bed; ruimte zitgedeelte beperkt.
Ontbijt ruimte is beperkt.
Uitstekende locatie met zeer veel op loopafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
29 juni 2016 beoordeeld

In mei ben ik twee nachten in het Klaus K verbleven op aanraden van collega's. Het is een erg prettig hotel met erg vriendelijk personeel en fijne voorzieningen. De fitnessruimte was goed en de kamers zijn prima. De kamers zijn relatief modern ontworpen. Het enige minpuntje was dat het hotel geen sauna heeft.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
16 februari 2016 beoordeeld

Heerlijk hotel. Ik ben hier 1 nacht geweest voor zakenreis. Kamers zijn niet zo heel groot, maar wel heel sfeervol ingericht. Ruime ontbijtkeuze.
Naast het hotel zit een leuk Italiaans restaurant. Aanrader voor een kort verblijf in de stad.

• Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
25 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten in kamer Desire gelogeerd. Het was een prima kamer met fijne bedden, de badkamer enigszins klein. De douche was in bad, dat vinden wij ok. Ontbijt was heerlijk, al vond ik de koffie wat minder. Er was geen cappuccino of latte, wat ik juist heel lekker vind in de ochtend. De lokatie van het hotel is perfect. Er is een tramhalte voor de deur. Personeel is heel vriendelijk, en er is een fijne gym.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner