“Lekker eten, maar niet correct met prijzen”
Beoordeling van Emo Restaurant

Emo Restaurant
Geclassificeerd als nr. 40 van 1.773 Restaurants in Helsinki
Keukens: Scandinavisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 juni 2018 beoordeeld

Dit is de enige plaats waar we ons bedrogen voelden op onze tweeweekse reis door Finland. Buiten worden cocktails aangeprezen rond de 8 EUR. Wanneer je er binnen dan een kiest uit een beperkte lijst (een doodgewone marguerita), blijkt die toch 14 EUR te kosten.
Nog krasser is het met het water. We bestelden wijn en men vroeg ons of we soms ook water wilden, en bruisend of niet. We kozen met zijn tweeën voor bruisend water. Men schonk ons een glas in en zette nog een karafje ervan (halve liter) op tafel. Achteraf werd hier 20 EUR (4 x 5 EUR) voor aangerekend. Bijna overal in Finland hadden we water gratis gekregen bij een wijnbestelling. Soms werden enkele EUR aangerekend, maar geen 20.
De ober was wel zeer vriendelijk en was zo vergroeid met de vanzelfsprekendheden van het huis dat hij het heel normaal vond erop te wijzen dat ook bij betaling met kaart een extra drinkgeldje wel kon.
Het dient wel gezegd dat alles lekker was.

18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten! Eerlijk en met smaak bereid. Bijpassende wijn vonden we lastig, dus mochten we diverse proeven. Dat is wat je noemt je gast voelen. De gastvrijheid van de bediening ging zover dat we bij vertrek adressen op een briefje kregen voor een goed verblijf. Een absolute aanrader!

5 juni 2017 beoordeeld

Gegeten op maandag 29 juni. Voor- en hoofdgerecht was een combinatie van vis en vlees. Het eten was van goede kwaliteit, vakkundig bereid en sfeervol opgediend. De bediening was gereserveerd en vriendelijk, zoals je in Finland verwacht. De wijn is stevig aan de prijs (10 per glas) maar dat is acceptabel in Finland voor deze kwaliteit. De inrichting is modern, rustige ingetogen. Dit restaurant is een aanrader. ps heerlijk brood

13 december 2016 beoordeeld

Wij waren hier op 6 december, Finse Onafhankelijkheidsdag. Ten eerste al heel goed dat Emo open was, veel restaurants waren gesloten. Ten tweede was het eten top. Origineel, goed opgemaakt en sensationeel qua smaak. Eén van ons is veganistisch en had nog nooit zoiets meegemaakt. Heel goed. Bediening was vriendelijk en attent. Wijn hebben we niet gedronken, wel bier en dat smaakt goed. Kortom, zeker aan te raden.

22 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was erg goed, wijnen ook, maar bediening was minder geïnteresseerd. Bediening had meer interesse mogen hebben, terwijl de gerechten echt erg goed waren. Was duidelijk dat ze snel naar huis wilden. Eten en wijn combinaties, zijn wel echte aanraders.

Reizigers die Emo Restaurant bekeken, bekeken ook

Helsinki, Uusimaa
Helsinki, Uusimaa

In Emo Restaurant geweest? Deel je ervaringen!