“5 jaar Toca”

Geclassificeerd als nr. 2 van 1.773 Restaurants in Helsinki
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Werd gevierd met de beste vijf gerechten van de afgelopen vijf jaar. Perfect gegeten, relaxte sfeer, attente bediening en schappelijke prijs. Absolute aanrader!

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heel erg lekker gegeten vanavond. Aardige bediening en geweldig eten. Zeer de moeite waard! Italiaanse kok die weet wat lekker is.

9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer verfijnd verrassingsmenu. Keuze uit drie of vijf gevarieerde gerechten met veel smaakvariatie. Vriendelijke bediening en zeer behulpzaam.

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen toevallig langs en zagen dit restaurant vol zitten met locals. Dat is altijd een goed teken, dus wij naar binnen. We hebben er heerlijk gelucht! Er was keuze uit 2 gerechten en beide waren smakelijk. Een aanrader voor een lekkere lunch! (En voor de kwaliteit echt een goede prijs!!)

10 maart 2015 beoordeeld

Wij hadden gereserveerd voor 4 personen en hadden alle 4 het 5 gangen menu genomen.
Ik had ook het aangepaste wijnarrangement genomen omdat ik de enige was die niet met de auto was. Alle gangen waren uitstekend verzorgd en de borden waren iedere keer mooi gedresseerd. Het waren pareltjes van kunst. Ook de aangepaste wijnbij elk gerecht was uitstekend. Het was niet goedkoop maar zeker zijn prijs waard

• Sfeer

Reizigers die Toca bekeken, bekeken ook

Helsinki, Uusimaa

In Toca geweest? Deel je ervaringen!