Volledig restitueerbaar voor vr 29 mrt.
Official Site
Inclusief ontbijt
Agoda.com
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 16 september 2016

De locatie is net buiten het commercieel centrum maar makkelijk te bereiken. De entree is prachtig in een moderne art-deco stijl in een oude gebouw, de meeste kamers bevinden zich echter in een modernere gebouw ernaast. Mijn kamer was donker en klein en de ventilatie maakte te veel lawaai. Hier voelde ik mij dus niet bijzonders thuis. Het rijke ontbijtbuffet maakte voor deze gebreken wel goed. Alles bij elkaar toch iets te duur voor de kwaliteit die ik heb gekregen.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 augustus 2016

Prima kamer, met tv, bureautje, ligstoel, douche en toilet. + facilititeiten ( strijkijzer! & plank )
Ontbijt is gevarieerd, en in prachtige zaal, koffie heerlijk.
Enige nadeel het raam kan niet open voor wat frisse lucht
en inderdaad dat roereitje...voor de rest prima.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, en ook fijn wachtruimte/woonkamer

Beoordeeld op 27 augustus 2016 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer voor een paar dagen voor zaken in Glo Art overnacht. Waarschijnlijk wel voor het laatst. De kamer had geweldige verlichting, maar was erg klein en had niet eens een stoel en een bureau - lastig als je wilt werken met laptop. Bovendien kunnen de ramen niet open.
Locatie is uitstekend. 10 minuten wandelen naar downtown Helsinki, en 15 minuten met de auto naar Espoo.
Prima service, geen bijzonder ontbijt. Roerei van eipoeder kan echt niet bij een hotel van deze prijsklasse.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 augustus 2016

Net en modern hotel, de kamer beschikte o.a. over airco, elektrisch verstelbare bedden en een kleine maar erg fraaie badkamer. Het ontbijt was prima, de locatie ook (ca. 10 minuten lopen van het centrum).

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 juli 2016 via mobiele applicatie

Trendy art hotel niet ver van centrum en aan iets goedkopere prijs. Kamers zijn correct en goed geisoleerd, prima bed en airco. Leuke bar gezellige zetels in een artistiek kader soort jugendstihl. Uitgebreid ontbijtbuffet in een mooie ouderwetse feestzaal. Leuke uitvalsbasis.

Datum van verblijf: juli 2016