Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Ons verblijd was prima. Het hotel richt zich voornamelijk op zakenlui en aangezien wij er ook voor ons werk waren, wad dit prima. Maar omdat het hotel zo centraal gelegen is, zou ik het ook zeker aanbevelen aan mensen die een paar dagen de stad komen bekijken.

De kamer was zeer schoon en het ontbijt was lekker en veelzijdig. Dit hotel is zeker aan te bevelen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Hotelkamer is basic: (hand)zeep en shampoo via dispenser (verder niets), uitgebreide minibar zoals overal in de Nordics en beperkte wifi, maar prima bed en zeer uitgebreid ontbijt buffet. De taxi’s staan buiten klaar en zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Outi H, General Manager van Scandic Simonkentta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2018

Dear Anne V,
thank you for your recent visit at Scandic Simonkenttä and your feedback.
It was nice to hear that you liked our friendly team members.
In standard and superior rooms we have soap, shampoo and shower gel. All other room categories we have also hair conditioner and body lotion.

I hope that you will visit us again.

Beoordeeld op 5 augustus 2017

Hotel Scandic ligt dchtbij het treinstation en dichtbij tram -en bushaltes. Bijna alle bezienswaardigheden in de stad zijn prima aan te lopen. De kamer is ruim en erg schoon. Het ontbijt is enorm uitgebreid en van zeer goede kwaliteit. Ik heb ook twee keer gedineerd in het hotel. De bediening was erg vriendelijk, en de kwaliteit van het eten uitstekend, smaakvol. Het hotel biedt de mogelijkheid om al 's avonds van te voren uit te checken per email. Dat scheelt eventueel wachten bij het uitchecken.

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Outi H, General Manager van Scandic Simonkentta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2017

Dear BonnieAmterdam,
thank you for your recent visit at Scandic Simonkenttä and you positive feedback.
It twas nice to hear that you enjoyed your stay with us.

You are warmly welcome to visit us again in the near future!

Beoordeeld op 28 februari 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt midden in het centrum, je kan veel te voet bereiken.
Het hotel oogt wat verouderd en de kamers zijn wat aan de krappe kant. Het is er schoon en stil, en dat vind ik het belangrijkst.
De bar is relaxed en het ontbijtbuffet is goed verzorgd en voldoet.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 1 juni 2016

Super Hotel, schoon en een super ontbijtbuffet. Midden in centrum van Helsinki. Je zit zo centraal. Hotel is bij Kamppi, waar de Metro is en busstation. Kan niet beter. Supermarkt is daar open tot 10 uur 's avonds. We zijn hier al een paar keer geweest.

Kamertip: 5e verdieping of hoger geen lawaai.
Datum van verblijf: mei 2016
Outi H, General Manager van Scandic Simonkentta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2016

Dear Aly L,
thank you for your recent visit at Scandic Simonkenttä and your positive feedback.
Our location is really fantastic if you want to go to museums, events, shopping or just walk around our beautiful capital.

I hope to welcome you back to Scandic Simonkenttä in the near future and wish you very nice summertime!