Beoordeeld op 3 augustus 2017

Vorig jaar ontdekten we dit hotel bij toeval; we zouden bij vrienden in de buurt verblijven maar moesten één nacht elders slapen, dit was het dichtstbijzijnde hotel. We hadden een gewone kamer geboekt, maar onze vrienden stonden erop dat we €20 extra betaalden voor een kamer met uitzicht op zee. Dat hebben we ons niet beklaagd en we besloten dit jaar terug te keren voor een langer verblijf om volop van dit hotel te genieten.

Bij aankomst werden we warm onthaald, aan de receptie konden ze zien dat we hier eerder verbleven. We namen opnieuw een kamer met uitzicht, deze keer sliepen we vlak boven de sauna en het strand en onder het restaurant. Overdag was er wel wat lawaai van de stoelen in het restaurant maar verder sliepen we als rozen. De kamer was ruim, er was een houten vloer, twee ruime kleerkasten, een grote badkamer met bad, wc, wastafel, waslijn en een aparte douchecabine. Er is een bureau met stoel, betalende minibar, de mogelijkheid om thee te zetten en nog een tafeltje met twee gemakkelijke zetels aan het grote raam met uitzicht op strand en zee. In de andere gang stond een ijsblokjesdispenser.

Slippers en badjassen lagen klaar in de kast zodat we gebruik konden maken van de sauna en het zwembad beneden. Op de laatste van onze drie dagen in het hotel was het zwembad buiten gebruik, maar dat was geen probleem gezien je van aan het zwembad meteen het strand aan het hotel op kan. Hier liggen wel pijnlijke steentjes en blijkbaar had iemand z'n hond hier uitgelaten, dus slippers komen hier nog van pas. Er zijn kleedkamers en extra handdoeken bij de sauna, en een douche naast het zwembad.

Het leek veel drukker aan het ontbijtbuffet dan vorig jaar, er waren veel gasten en veel kleine kinderen in het hotel. Het buffet verandert niet echt maar het is zo uitgebreid dat we op drie dagen telkens iets anders konden eten. Ik heb maar één opmerking: misschien omdat het zo druk was, werd er niet gekeken naar de stoelen bij het ontbijt. Twee dagen op rij had ik een vieze stoel en vlekken op mijn kleren, de derde dag ben ik op het bankje gaan zitten. Het personeel kan er niet aan doen dat gasten morsen op de stoelen, maar ze horen wel schoon te zijn voor de volgende gasten.

Er is parking aan het hotel, maar wij kwamen met de tram. De eindhalte van tramlijn 4 naar het centrum is vlakbij, en er zijn ook bussen die vertrekken van op Munkkiniemen puistotie, op enkele minuten wandelen. Op de dag van ons vertrek gaven we twee koffers en een rugzak in bewaring, deze werden netjes weggezet met elk een eigen nummertje aan, wij kregen de dubbeltjes. We sliepen in twee andere hotels in Scandinavië waar de bagage gewoon bij elkaar gezet werd zonder controle, dus apprecieerden we deze extra aandacht.

Als we ooit terugkeren naar Helsinki, is dit voor ons de enige optie!

Datum van verblijf: juli 2017
Christian d, Guest Relations Manager van Hilton Helsinki Kalastajatorppa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Dear Machteld-Le,

Thank You for the extremely thorough review!

It's is very pleasant for us to notice you had such an positive experience in our hotel. We are also glad you chose our hotel for the second time, and will do that in the future as well. We will also in the future do our best to keep you happy.

We can't thank you enough for the kind words and we would like to welcome you back in not too distant future.

Christian de C.

Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel ziet er mooi uit van binnen. Vriendelijke ontvangst! Kamer was goed en het ontbijt uitgebreid en lekker.
Net wat ver van het centrum maar onderaan de straat stopt een tram die je naar het centrum brengt.
Ik zou het zeker aanraden vooral met mooi weer.

Dear Natascha G,

Thank You for your comments.

We are glad you enjoyed your stay and the service of our staff. You feedback of our breakfast is highly appreciated.

As you said, we have the tram stop close to our hotel and ride to city centre takes only 20 minutes.

Welcome Back!

Christian de C.

Beoordeeld op 9 juli 2017 via mobiele applicatie

Prettig hotel met beperkte gratis parkeergelegenheid. De host van het hotel wist ons in onze eigen taal aan te spreken en boodt ons een aantrekkelijke deal voor een upgrade. Wat een heerlijke kamer hadden wij met prachtig uitzicht. Bedden waren geweldig, net als het uitgebreide luxe ontbijt. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017
Toni T, Guest Relations Manager van Hilton Helsinki Kalastajatorppa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2017

Dear Valentein,

Thank you for your review on Tripadvisor. I am pleased to read Christian was able to arrange you enjoyable room with great view. I will personally pass you comments to Christian. He will be delighted to hear about your kind words.

Hopefully we will have the chance to welcome you back soon!

Toni

Beoordeeld op 9 augustus 2016

Het hotel ligt in een buitenwijk, direct aan de kust, met een mooi uitzicht over de zee, ook vanuit bar en restaurant. Prima ontvangst bij de receptie, redelijke kamer en als bijzondere verrassing een geweldig ontbijtbuffet. Alles super vers.

Kamertip: neem kamer met balkon of zeezicht.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 4 juni 2016

Niets op aan te merken. Heel vriendelijke mensen, alsook heel behulpzaam en correct. Een heel net hotel. Zeer mooie ligging, vlak bij de zee, heel mooi uitzicht. Heel uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Top!

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken