Beoordeeld op 24 april 2016

Als je binnenkomt denk je, mmm een oubollig hotel. Beetje klein, beetje vol met ouderwets meubilair maar het is verrassend goed verzorgd allemaal. Zeer behulpzaam en vriendelijk en goed Engels sprekend personeel. Heerlijk ontbijt met versgebakken brood. Zalige koffie en dat is in FInland best bijzonder vonden wij. Kamers prima, goede bedden, goede Wifi en prima badkamer. Een aanrader. ook al om de locatie!

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 29 maart 2016

Het Rivoli Jardin hotel is een prima hotel met zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijke ontvangst, we kwamen erg laat aan, en prima kamer. De locatie is ook erg handig, niet ver van het treinstation. Het ontbijt was goed. Hierna hebben we een dagje rondgewandeld en daarna de boot genomen naar Tallinn. Het vertrekpunt van de boot is nog dichter bij dan het treinstation. Prima, zeker gezien de prijs.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 maart 2016 via mobiele applicatie

Goed hotel, kleinschalig en persoonlijke touch. Je krijgt waar voor je geld. Dichtbij het CS. Kamer is voldoende en schoon geen uitzicht maar geen probleem voor ons. Ontbijt is prima in orde, sluit wel strikt om 10.00 uur. Al met al, een aanrader.

Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 januari 2016

Gemiddeld hotel, niks mis mee. Ligt vlak om de hoek van de grote winkelstraat Esplanadi, met winkels en restaurants. Het personeel is niet heel servicegevoelig.
Voor een paar dagen prima plek. De sauna is voor privégebruik te reserveren.

• Verbleef: december 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 juli 2015 via mobiele applicatie

Fijn, centraal gelegen, toch rustig hotel. Wij hadden de comfort kamer, lekker ruim, met een prima bed. Fijne service en een prima uitgebreid ontbijt. We konden gratis parkeren bij het hotel. Wat gedateerde badkamer, maar de douche is heerlijk.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner