Beoordeeld op 29 februari 2016

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Joni V, Service Manager van Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2016

Beoordeeld op 5 mei 2015

Hotel lobby ziet er mooi uit met behulpzaam personeel, De rest inclusief de kaners is standaard. Badkamer zou vernieuwd moeten worden, komt niet zo fris en fruitig over,
De kamer is zeer stil, geluidisolatie is super, zowel intern als extern. Matras kwaliteit is ook super en je slaap dan ook erg confortabel. Ontbijt en wifi waren goed.
Het beste van dit hotel was de gratis late checkout, maar liefst tot 6 pm! Maakt een super relaxt vertrek mogelijk.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Kadisha A, Guest Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2015

Dear bvdbilt,

Thank you for writing about your previous stay with us.
I appreciate your comment regarding the renewal of our bathrooms, there are plans for this in the near future.
I am glad that you found the rooms to be quiet. This is a great asset to have since we are situated in the city center. We are very proud of our Magic Dream beds that were designed specifically Radisson Blu hotels.
It's nice to hear that you appreciated the late check out that was given to you. We do offer late check out until 6pm but this is subject to availability.

Have a great upcoming summer.

Sincerely,
Kadisha Appleton
Service Manager

Beoordeeld op 2 mei 2015 via mobiele applicatie

Geboekt voor 4 nachten. Bij aankomst kregen we niet het gevraagde tweepersoons bed maar twee enkele bedden. Bedden zijn van matige kwaliteit, erg zacht en beide matrassen waren doorgelegen. De kamer zelf is ruim maar wel erg warm (het raam kan niet open en de airco zorgde voor beperkte afkoeling). De volledig van marmer voorziene badkamer wS goed uitgerust. Fatsoenlijke badhandoeken en een goede douche. Het ontbijt was uitgebreid maar ietwat onoverzichtelijk opgesteld. Voldoende variatie in ontbijtproducten. De koffie kwam uit grote kannen en was absoluut niet de beste koffie die ik ooit gedronken heb. Ligging aan metrostation is goed hoewel er wel betere locaties in Helsinki zijn waar je hotel kan liggen.
Persoonlijk zou ik bij een volgend bezoek aan Helsinki een ander hotel kiezen....

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Kadisha A, Guest Relations Manager van Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2015

Geachte Yvo75,

We stellen het zeer op prijs dat u de tijd hebt genomen om een enquête in te vullen over uw recente verblijf bij ons.

Namens ons volledige personeel hier bij Radisson Blu bieden we onze excuses aan voor de problemen die u in dit hotel hebt ondervonden.

We stellen de feedback enorm op prijs en zullen het gebruiken om onze activiteiten te beter af te stemmen in de hoop dat we bij uw volgende bezoek aan uw verwachtingen zullen voldoen, of zelfs uw verwachtingen zullen overtreffen.

Hoogachtend,
Kadisha Appleton
Service Manager

Beoordeeld op 30 juli 2014

prijs - kwaliteit zeer goed, voerg daarbij een goede ligging en let s go ontbijt inbegrepen en van zeer goede keuken, buffet wordt bijgevuld - spontaan zelf - en er is veel keuze ligging op 10 min wandelen van centrum, dich in kampii, de uitgansgbuurt van helsinki

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Jukka V, Front Office Manager van Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2014

Dear Macky
´Thank you for your nice feedback
I am glad to see you have enjoy with us.
I hope to see you again, when ever you
are coming back to Helsinki.

Have a great endsummer

Best regards

Jukka Väntsi

FOM

Beoordeeld op 27 juli 2014

Voor negen van de tien gasten zal de locatie meer dan voldoen. Alleen wij houden wij iets minder hoge en schreeuwerige gebouwen en drukte. Hoewel... als je na binnenkomst meteen doorloopt naar de andere uit-/ingang is het een stuk rustiger.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu Hotels
Jukka V, Front Office Manager van Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2014

Dear Alice S

We appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.

On behalf of our entire staff here at the Radisson Blu we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area!

Sincerely,

Jukka Väntsi