Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.643)
Beoordelingen filteren
1.643 resultaten
Waardering van reizigers
1.039
423
128
36
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.039
423
128
36
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.643 beoordelingen
Beoordeeld op 16 juli 2016 via mobiele applicatie

Perfect verlopen verblijf in een top hotel. Natuurlijk er zijn meerdere hotels met alle denkbare voorzieningen op een mooie lokatie. De overtreffende trap werd hier in hotel Kämp bereikt door de uitstekende service verleend door alle hotel medewerkers die wij ontmoetten.
Vanaf entree t/m vertrek genoten in deze luxe oase van gastvrijheid. De kroon spande balie medewerkster Lotta, die alles in het werk stelde om ons verblijf tot een succes te maken. Boeking voor extern restaurant, verzorging huisdier op de kamer, ticket boekingen voor trein en regelen transfer naar station, alles verliep vriendelijk, foutloos en perfect.
Een aanrader van klasse!

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank PD3S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juni 2016 via mobiele applicatie

Op een prachtige locatie in de hoofdstad Helsinki ligt hotel Kamp. Gelegen aan de Esplenade, midden in het centrum.
Goed te bereiken met de taxi...
De ontvangst was netjes. De portier hielp ons met de koffers...tot aan de receptie....
De ontvangst was hartelijk, er was op mijn komst gerekend.
De check-in verliep vlot...
De kamertoewijzing ook.....
Een kamer op de 8 etage....we hadden een executive kamer geboekt, rechtstreeks via de website van het hotel.
Sommige lift-etages hebben 2 uitgangen.....
De kamer die we hadden gekregen was niet onze smaak...het was een donkere kamer, met amper daglicht.....er was geen zitje, er stond een burostoel...niet echt prettig voor 2 personen.
De ander zou gedurende het verblijf op het bed moeten zitten...de badkamer zag er netjes uit.
We hebben daarom direct aangegeven deze kamer niet te willen voor 5 nachten....en dat was geen probleem.
De receptioniste ging met ons kijken naar een kamer die wel onze smaak zou zijn....de eerste was gelijk goed...grote ramen, volop daglicht, een zitbank en twee stoelen....
Keurige badkamer met badeend......
De administratieve afwikkeling verliep prima....
Ook het dagelijks onderhoud via housekeeping was goed....de kamer werd goed schoongemaakt, elke dag volop schone handdoeken, nooit misgegrepen in de badkamer.....
Tijdens de Midzomerdagen,toen waarschijnlijk de vaste kern vrij was, werd er wat minder goed opgelet....maar dat terzijde.
Grote zware, goed sluitende gordijnen....en dat was nu wel heel prettig, omdat in de periode dat wij het hotel bezochten, het in de nacht niet echt donker werd.

WiFi is gratis, men kan voor 24 uur inloggen .....daarna steeds per 24 uur herhalen. Goede verbinding....

Het ontbijt op de begane grond was goed verzorgd. Volop keuze. Finse producten, vers fruit, vis, beleg....vele soorten brood....en nog veel meer...een uitgebreid buffet...
De service vond ik iets minder, bij de een stond het gevraagde direct op tafel, bij een ander duurde dit lang....van persoonlijke belangstelling of contact was geen sprake....
Er werd nooit geïnformeerd......
Men kan in de Brasserie zowel in de serre zitten, maar ook binnen....mooie stijl, en goed onderhouden.
De Brasserie heb ik afzonderlijk beoordeeld.....
Het ontbijt op werkdagen is tot 10 uur, in het weekend een half uur langer.

De Spa, heb ik ook bezocht op de 8e etage. Een gastvrouw legt uit wat er zoal mogelijk is. Een Finse sauna, uiteraard, maar ook een Turks stoombad behoort tot de mogelijkheden....
Verder prettige relaxruimte.....met fruit, lectuur, en mineraal water.

Het is een gemengde de sauna....waarbij de meeste gasten hun badkleding aanhouden....dit schept geen verplichtingen, of het gevoel van ongemak..

Op de dag van vertrek verliep ook het uitchecken prettig, er werd geïnformeerd naar ons verblijf. We konden de koffers tijdelijk afgeven tot het moment dat de Blacklane taxi ons haalde voor de rit naar het vliegveld,...

Datum van verblijf: juni 2016
1  Bedank puikje34
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 januari 2016

Wat een prettig hotel met erg aardig personeel. Lekker centraal gelegen, vlakbij de winkels en de bezienswaardigheden van Helsinki. We hadden 2 connecting rooms samen met onze kinderen. Ze waren goed ruim, met grote tv en goede badkamer. Het hotel zag er netjes en erg schoon verzorgd uit. De bar was gezellig en het ontbijt fantastisch! Zou er zo weer een weekend heen gaan met mijn gezin of met mijn man. Absoluut een aanrader.

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank OurCoolFamilyofSix
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 3 september 2011

Ik vond dit hotel leuk, het is een zeer goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, de kamers zijn ruim en goed ingedeeld, de locatie is de beste in Helsinki met alles op loopafstand en we hebben er veel van genoten.
Cafe kamp is een leuk café met heerlijke desserts en eten en de beste Cappuccino ik ooit in mijn leven heb gehad, Helsinki was het bezoek waard en dit is de plek om te verblijven en hopelijk als we weer komen zal Hotel Kamp onze keuze zijn.

1  Bedank KhalifaQatar
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
KampCollectionHotels, Manager on Duty van Hotel Kamp, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken