Beoordeeld op 2 januari 2017 via mobiele applicatie

We hadden 3 nachten geboekt waarvan één voor onze uitstap naar rovaniemi en twee bij onze terugkomst. Zeer ruime kamers met rustige ligging en toch op wandelafstand van centrum en belangrijkste bezienswaardigheden. Zeer behulpzaam personeel. Heel gezellig ontbijt waar nadruk niet ligt op volume maar op huiselijkheid en kwaliteit. Echt een geweldig hotel met heel goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 2 november 2016

Dit hotel ligt in het hart van Helsinki waardoor alle bezienswaardigheden gemakkelijk te voet bereikbaar zijn. De kamers zijn mooi, groot en verzorgd, het personeel is super vriendelijk. Het ontbijt is lekker en uitgebreid maar niet zo uitgebreid als bij sommige hotelketens, voor mocht dat een vereiste zijn. Wij sliepen aan de straatkant, lichte slapers kunnen misschien wel last hebben van ochtendlawaai van wagens, vrachtwagens of vuilniswagen. Wij alvast niet en zouden sowieso dit hotel opnieuw boeken.

Datum van verblijf: november 2016
Anna_Alamaki, Manager van Hotel Fabian, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2016

Dear nicolasmuyshondt,

Dank je wel for the pleasant review and furthermore your stay in Hotel Fabian. We are very happy that you found our rooms to be your liking and our staff to be helpful and nice. The street is very quiet, but if one is a light sleeper, it is always good to let us know and we will book you a room in the inner courtyard side.

We wish you a warm welcome back whenever in Helsinki again!

Kind Regards,

Anna Alamaki
Hotel Manager

Beoordeeld op 20 september 2016

We vielen met onze neus in de boter. Het hotel bestond dit weekend 6 jaar en dat werd gevierd met een feestje. Lekker beschaafd van 17.00u tot 21.00u zodat geen enkele gast kan klagen over nachtelijk geluidsoverlast.
Kamer was ruim, netjes, stijlvol ingericht en schoon. Het enige nadeel is dat er geen raam open kon, wij zijn niet zo dol op airco. Prima uitvalsbasis voor het centrum en de bezienswaardigheden. Tip: huur een fiets met het citybike systeem. Wel even van te voren een account en pincode aanmaken en daarna kun je de stad op je gemak verkennen.

Kamertip: Kamer met uitzicht op binnenplaats is lekker rustig
Datum van verblijf: september 2016
Anna_Alamaki, Manager van Hotel Fabian, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2016

Dear Renate8043,

Dank je well for your review and nice feedback. It was great that our party was to your liking and you enjoyed your stay with us.

We hope to see you soon again!

Kind Regards,

Anna Alamaki
Hotel Manager

Beoordeeld op 13 juni 2016 via mobiele applicatie

Leuk, vriendelijk boutique hotel. Goed gelegen, niet in de drukte maar alles goed op loop afstand. Nette kamers, goed sanitair. Onze kamer was wat aan de kleine kant,geen zit gelegenheid. Omdat we 3 nachten verbleven toch een gemis en we hadden nogwel rechtstreeks geboekt. Aardig ontbijt,vriendelijke staf.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2015 via mobiele applicatie

Met mijn vrouw en dochter waren we enkele dagen te gast van dit boutique hotel in downtown Helsinki.
De auto kon in de parkeergarage 100 meter verderop blijven staan, want veel van de bezienswaardigheden van de stad zijn op loopafstand te bereiken. We genoten van het comfort van de zeer ruime kamer. De staf is vriendelijk, het ontbijt prima, een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2015