Beoordeeld op 10 oktober 2019 via mobiele applicatie

Nog nooit een hotel gezien waar het doordeweeks zo druk was. Geen wonder ook! Makkelijk bereikbaar, goede parkeergelegenheid en een geweldige ontvangst, percecte kamer en in het restaurant is de bediening percect in kan je prima eten

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Team-Riverside, Assistant front office manager van Radisson Blu Riverside Hotel Gothenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2019

Dear 132willemv,

Thank you very much for your great review. I´m so glad that you enjoyed your stay with us. I do really hope that we´ll meet again soon!

Best regards,
Zandra

Beoordeeld op 5 september 2019

Leuk, modern en fris hotel met een bijzonder vriendelijke en professionele staf. Prettige en voor de stad ruime kamers, waar helaas geen raam open kan voor een beetje frisse lucht. Goede bedden, fijne badkamer en vooral schoon. Hoewel het hotel op 'het eiland' ligt en dus niet in de binnenstad, is het centrum van Gothenburg goed bereikbaar via het frequent varende pontje op een paar minuten lopen van het hotel. Het restaurant van het hotel heeft een kleine maar leuke kaart en de kwaliteit van de gerechten is uitstekend. Het ontbijt is ook goed en uitgebreid, alleen heel erg druk en daardoor rommelig. Geen zwembad, maar wel een leuk dakterras met twee jacouzi's en een bar. Eigenlijk was ons enige echte probleem dat wij voor een betaalde upgrade op de tiende verdieping terechtkwamen, precies onder de fitnessruimte op de 11e verdieping. Zo werden wij 's morgens wakker van het gebonk van de fitness-apparaten en een bal op de vloer . . Ondanks dat wij dit meldden aan de receptie, werden wij hier op geen enkele manier voor gecompenseerd. Dat is jammer, maar voor de rest gewoon een uitstekend hotel met goede - betaalde - parkeergelegenheid.

Kamertip: Zorg dat je niet op de 10e onder de fitness terecht komt
Datum van verblijf: augustus 2019
Team-Riverside, Front Office Manager van Radisson Blu Riverside Hotel Gothenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2019

Hi,
Thank you for taking the time to review your stay! We appreciate your feedback.
I am glad to see that you enjoyed most of your time with us, but I am sorry to see that you were not happy with the location of your room.

You are most welcome back

Beoordeeld op 14 augustus 2019

Ruime kamer en badkamer heeft voor personen die mindervalide zijn en dagelijks verzorgd moeten worden een andere betekenis. Weinig ruimte aan de lavabo bvb en in de doucheruimte.Goed was de gratis bootverbinding met het centrum.

Datum van verblijf: juli 2019
Team-Riverside, Front Office Manager van Radisson Blu Riverside Hotel Gothenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Thank you for your review, we appreciate your feedback!

Beoordeeld op 30 juli 2019

Mooi hotel op een rustige locatie. Parkeergarage tegenover.
Handig pontje naar de overkant , gaat frequent. Ruime kamer, heerlijk vertoeven. Alles ruim aanwezig in badkamer.
Ontbijt zeer uitgebreid maar wel wat rommelig.

Datum van verblijf: juli 2019
Team-Riverside, Front Office Manager van Radisson Blu Riverside Hotel Gothenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2019

Hi,
Thank you for taking the time to review your stay! I am glad to see that you enjoyed your stay with us and that you appreciated the area.

Best regards,

Beoordeeld op 30 mei 2019

Hotel met aangename voorzieningen en mooi gelegen. Niet in het centrum maar dankzij het openbaar vervoer is het stadscentrum heel nabij. Het uitgebreid ontbijt zorgt voor een mooi begin van de dag. 's Avond kan je dan ontstreden in de fitness of sauna.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Team-Riverside, Front Office Manager van Radisson Blu Riverside Hotel Gothenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juni 2019

Hi,
Thank you for taking the time to review your stay, your feedback is important to us. I am glad to see that you enjoyed your stay with us.

You are most welcome back!