Beoordeeld op 31 december 2019 via mobiele applicatie

Dit is onze tweede keer in dit hotel. De eerste keer waren ze nog volop in de verbouwing. Dit jaar is alles klaar. We zijn hier met de jaarwisseling. Het hotel ligt midden in het centrum direct tegenover het centraal station. We hebben een junior suite geboekt met een verzoek voor dezelfde kamer als vorig jaar. In ieder geval een kamer op de bovenste verdieping met zicht op het plein. OP deze manier zouden we prima uitzicht op het voorwerk hebben.

Pluspunten:
+schoon
+ grote kamer
+ aparte zithoek
+ standaard inclusief ontbijt
+ goede centrale ligging

Minpunten:
- we kregen niet de kamer van voorkeur
- bed van dochter was niet opgemaakt bij aankomst, hier moesten we uitdrukkelijk om vragen
- Losse douchekop in badkamer werd pas twee dagen na aankomst vastgezet
- bad werd in de loop van ons verblijf (6 nachten) niet schoongemaakt

Datum van verblijf: december 2019
Tina K, Rooms Division Manager van Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2020

Dear Astrid D,

Thank you for your feedback. I am sorry we were not able to arrange the same room as you had last year, and apologize for poor cleaning of your bathroom. We are glad that you chose to come back to us this year and we hope to see you and your family back again.

Beoordeeld op 12 augustus 2019

Zeker tevreden over het hotel, al is het niet goedkoop.
Net, rustig, grote kamer, badkamer is top en het ontbijt geweldig. Het hotel is centraal gelegen, alles op wandelafstand bereikbaar.
Minpunt: airco niet regelbaar vanuit de kamer (standaardkamer).

Datum van verblijf: augustus 2019
Tina K, Rooms Division Manager van Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Dear Stefan P,

Thank you for your rating. We are glad you enjoyed your stay and hope to see you back one day!

Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel met ruime, nette kamers voorzien van alle nodige faciliteiten. Centrale ligging. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en gastvrij op een oprechte manier; van kamermeisje tot receptie, van bedienend personeel tot manager. Ondanks dat het een groot hotel is, is de benadering heel persoonlijk.

Datum van verblijf: juli 2019
Tina K, Rooms Division Manager van Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019

Dear MSM1966NL,

We are glad you enjoyed your stay and thank you for such kind words about our staff. Together we wish you a warm welcome back to us!

Beoordeeld op 24 juli 2019

Zeer modern (pas gerenoveerd) hotel in het stadscentrum. De standaardkamers zijn ruim en praktisch ingericht. Ik ben absoluut fan van het Scandinavische design, de kamer was prachtig uitgevoerd in lichtroze tinten. Ik verbleef hier terwijl de renovatiewerken nog aan de gang waren. Dit zorgde uiteraard voor wat rommel hier en daar, maar de hinder voor de gasten werd zo veel mogelijk beperkt. De eerste nacht heb ik echter geen oog dichtgedaan omdat ze 's nachts doorgingen met de renovatiewerken (wat niet de bedoeling was) en dit zorgde voor enorm veel lawaai. Ter compensatie heb ik een nacht gratis gekregen, dus dit werd snel en netjes afgehandeld door de receptioniste. Ontbijt is uitstekend. Ideale ligging met openbaar vervoer, shopping center, restaurantjes en bezienswaardigheden op wandelafstand. Ik zou dit hotel absoluut aanraden.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken

Dear belgianabroad,

Thank you for rating your stay and sharing some feedback. We are glad you liked our hotel and the newly renovated rooms. We hope to see you back again!

Beoordeeld op 12 juli 2019

Prachtig hotel, met een zeer goede ligging. Wij waren hier voor het concert van John Fogerty. Het atrium restaurant kan beter schoongemaakt worden, stof lag er zichtbaar. Tafels worden ook niet hygiënisch schoongemaakt.

Datum van verblijf: juli 2019
Tina K, Rooms Division Manager van Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2019

Dear wverhu929560,

Thank you for your rating. We hope you enjoyed both the hotel and the John Fogerty concert, as well as the city of Gothenburg. We wish you welcome back again!