Beoordeeld op 15 juni 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch mooi ingericht met een perfect afwerkingsniveau. Zoals ook voor de kamerprijzen mag verwachten. Het hotel is uitsteken als uitvalsbasis voor een stadsbezoek. Parkeren is redelijk kostbaar, maar dat hoort bij valetparking.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Tina K, Front Office Manager van Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

Hi Ronald, We are so happy to hear that you fully enjoyed your stay. Welcome back! Kind Regards,

Beoordeeld op 9 maart 2017 via mobiele applicatie

Mijn tas was niet met mijn vlucht meegekomen en vanaf het moment dat ik dat meldde bij de receptie hebben zij 3 dagen lang gebeld met de luchthaven en vliegtuigmaatschappij om proberen de tas op te sporen. Mede hierdoor heb ik evengoed een fijn verblijf gehad.
Goede, grote kamers, goed ontbijt en lekker eten in het hotel. Locatie is ook fijn, pal tegenover centraal station en vlakbij de grootste Scandinavische shoppingmall.

Verbleef: maart 2017, reisde alleen
Tina K, Front Office Manager van Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 maart 2017

Dear Charli377,

Thank you for writing a bit about your stay with us. It was our pleasure trying to locate your luggage. I am sorry we were not able to find it before you left, but I heard you were finally united. We thank you for staying with us and hope we get the pleasure of welcoming you back again.
Kind regards, Tina

Beoordeeld op 19 november 2016 via mobiele applicatie

Heel leuk hotel om te verblijven. Even goed door zijn supper ligging als voor de sfeer en kwaliteit. Zelfs al is het een groot hotel je merkt het niet echt. Kamers zijn ruim en proper. Je hebt geen klanken die door muren sijpelen. Kamers zijn stil. Ontbijt is uitgebreid en er is keuze voor iedereen. Hier kom ik graag terug.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Tina K, Front Office Manager van Radisson Blu Scandinavia Hotel, Gothenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 november 2016

Dear Sebastien D,

Thank you for your kind review.
We hope to see you back soon again.

Best regards, Tina Kamzol

Beoordeeld op 29 september 2016

Stil, netjes, goede bar, midden in centrum.
een fijn hotel om na een zware werkdag bij te komen.
Ook perfect om \s avonds nog telefonische meetings te hebben door het gratis, van goede kwaliteit, internet.

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 augustus 2016

Dit is simpelweg een prima hotel. Nette kamers, goed ontbijtbuffet en gratis wifi. Je krijgt er een beetje het Jaren '90 gevoel want alles behalve de TV komt uit die tijd, maar alles is wel prima. Er zijn een heel aantal kamers die alleen een raam hebben dat uitkijkt op de overdekte 'binnenplaats' waar het restaurant en de bar zich bevinden. Overigens heb je daar helemaal geen last van (qua geluid of zo). Het hotel ligt erg centraal dus je bent zo overal. Niet zo mooi als het Clarion Post hotel er schuin tegenover, maar het Radisson is zeker ook aan te raden, en, bij mijn zakelijke bezoeken althans, een stuk goedkoper.

• Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken