31 augustus 2016 beoordeeld

De een persoons-kamer in dit hotel bood alles wat een reiziger nodig heeft: een goed bed en een redelijke badkamer. Sinds mijn vorige hotelbezoeken kan ik het helaas niet laten om de ventilatorschacht te beoordelen en ook bij dit hotel kon de schoonmaakster deze plek niet vinden, waardoor de schimmel duidelijk zichtbaar was.
Er hangt geen vitrage voor de ramen, aangezien een kamer aan de straatkant uitkijkt op een appartementen complex aan de overkant, lijkt het met de gordijnen open net of je in een vissenkom zit. Het hotel beschikt over 2 kleine liften, waarvan de software niet ingesteld kan worden op volle bezetting: m.a.w. je wacht soms erg lang om vervolgens eerst naar beneden te gaan terwijl je omhoog wilt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er is een boekenkast in de lounge met boeken in verschillende talen. Al met al een prima hotel voor reizigers die veel buiten de deur zijn.

Verbleef: juli 2016
5 augustus 2016 beoordeeld

Het Spar Hotel Majorna is een degelijk hotel met een eerlijke prijs.
De prijs bevatte overnachting, ontbijt en parking.
De kamers lijken pas gerenoveerd. Het ontbijt is relatief uitgebreid.
We lagen aan de straatkant, dus er was wel wat lawaai te horen.
Er is een privé-parkeergarage onder het hotel.
Het is een goede 2km wandelen naar het centrum van de stad.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
4 oktober 2015 beoordeeld

Personeel spreekt engels zodat je vlot ontvangen en geholpen wordt. Verzorgde kamer met degelijk bed. Kleine badkamer met douche. Goede geluidsisolatie zodat je geen last hebt hebt van straat of gang .
Ontbijt met grote keuze om de dag goed te starten.
Openbaar vervoer op +/- 150 meter zorgt voor vlugge verbinding met de belangrijkste plaatsen.

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
19 maart 2015 beoordeeld

Zaken brachten mij ditmaal in Gotenborg. Hoewel ik vaak in Zweden ben gewest was dit het eerste bezoek aan de stad Gotenborg.
Aankomst in het hotel was vriendelijk en het was zelfs mogelijk om zonder morren nog wat te eten te bestellen.
Drankjes zijn duur maar dat is standaard in Zweden.
Kamers zijn schoon, licht en comfortabel met alles wat je voor een business verblijf nodig hebt.
Ontbijt is prima en uitgebreid. Hoewel het hotel niet direct in het centrum ligt brengen de diverse trams je binnen enkele minuten naar het hart van de stad.
Morgen weer verder maar mocht ik weer naar Gotenborg gaan boek ik zeker weer in dit hotel. Aanrader.

Kamertip: Kamers aan de voorkant kijken uit op een levendige straat.
  • Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
7 oktober 2012 beoordeeld

Goed hotel, vriendelijk ontvangst en snelle check-in. De kamer is klein maar van alle gemakken voorzien. Alleen had onze kamer weinig opberg mogelijkheden voor de bagage 1 rek met 3 hangers en 1 lade. Voor de rest niets te klagen. Gratis wi-fi voor de gasten met een uitstekende/snelle verbinding.
het ontbijt buffet is zeer uitgebreid en goed van kwaliteit, je kan zelfs zelf wafels bakken. Het bar/restaurant gedeelte stelt niet veel voor, dus voor eten/vermaak kun je beter buiten het hotel kijken. Als je een paar passen doet kom je het eerste bar/restaurantje al tegen. Met tramlijn 3 of 9 sta je met 10 minuten in het centrum. Een algemene tip koop voor de aantal dagen dat je er bent een openbaar vervoerskaart. Wij waren voor 3 dagen 150 kronen p/p kwijt (17,50 euro) en dan kan je onbeperkt door de stad reizen.

• Verbleef: oktober 2012, reisde met familie