Beoordeeld op 7 januari 2018

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met ScandicHotels.com
Malin L, Manager van Scandic Backadal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2018

Beoordeeld op 29 april 2016

Goed restaurant, met uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijk personeel.
gratis overdekt parkeren. Gym en zwembad.
Kamers pas gerenoveerd, netjes en met goede bedden. Airco is nu aangebracht.
De ligging is aan de autoweg naar Oslo. Wil je een groot open raam en rust, vraag dan kamer aan achterkant (oneven nummers).

Kamertip: Kamer aan achterkant (oneven nummers) heeft een groot open raam en geen lawaai van de autoweg. Uitzicht is levendiger aan de oost zijde.
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hanna C, Hotel Manager van Scandic Backadal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2016

Hello Darkerdandark
Thank you so much for your nice words. It´s really nice to read that you had a good stay with us and appreciate our fine hotel with everything we have to offer.
Welcome back, we hope that we soon will see you with us again.

Beoordeeld op 15 april 2016

Per toeval hier verzeild geraakt. Het hotel is iets ouder maar de kamers zijn schoon en voldoen voor enkele nachten. Ook was mijn badkamer volledig vernieuwd. Het ontbijt kan wel beter, bijna geen zoete dingen te vinden, de eieren kwamen uit flessen en het fruitsap is niet echt lekker van smaak. Het avondeten daarentegen is wel in orde. Je kan zowel a la carte eten als voor het buffet gaan. Het buffet was zeer lekker, divers van keuze en meer dan voldoende in aanbod. Goed voor enkele dagen maar zeker niet langer. Het grootste nadeel is echter de ligging. Het is goed bereikbaar met de wagen maar als je 's avonds nog eens wil buitenkomen zit je vast aangezien je helemaal aan de rand van de stad zit. Je kan te voet of met het openbaar vervoer nergens naartoe en ook in de buurt zelf is enkel snelweg en industrie. Wat wel leuk was is het feit dat de lobby een winkeltje heeft dat 24/24 open is en snacks en flesjes drinken verkoopt. Steeds handig!

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hanna C, Hotel Manager van Scandic Backadal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2016

Hello Steven M
Thank you for choosing to value us here on tripadvisor. The hotel is newly renovated in a retro style that is inspired by traveling along the Swedish roads. Feels good to read that you enjoyed staying with us, but the situation may not be suited for this particular trip.
We hope that you decide to come back to us next time you are passing Gothenburg.

Beoordeeld op 21 maart 2016

net hotel, vriendelijke ontvangst. gratis parkeren, gratis Internet. er is een klein zwembad (eigenlijk te klein om echt te zwemmen helaas=, en een goede sauna. het bed is ook prima, en de kamer is rustig.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hanna C, Hotel Manager van Scandic Backadal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2016

Hello Joost V
I am happy to read that you had a good stay with us at Scandic Backadal, that you slept well in comfortable beds and has been well received.

We hope to see you soon with us again.

Beoordeeld op 14 augustus 2015

Zeer behulpzame baliemedewerksters die ons van goede informatie hebben voorzien over allerlei activiteiten in de stad. Kamers en bedden zijn prima. Een minibar ontbreekt jammer genoeg terwijl er wel een ijsmachine op de gang staat. Eten doe je beter in het centrum van Göteborg zelf.

Kamertip: het hotel ligt aan de snelweg maar daar merk je binnen niks van
Datum van verblijf: augustus 2015
Hanna C, Hotel Manager van Scandic Backadal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2015

Hello Flip d
Thank you for taking the time to write a review here on tripadvisor. Lovely that you got help with information about Gothenburg and the activities available to see and do by our staff, it pleases me.
Hope to see you soon again next time you visit Gothenburg!