Beoordeeld op 18 mei 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel met biina 300 kamers ligt midden in het centrum. Openbaar vervoer in de directe omgeving. Uiterst service en klantgericht personeel.
Het ontbijtbuffet is excellent. In het restaurant kan je in een gemoedelijke omgeving uitstekend en tegen betaalbare prijzen dineren. De kamers zijn schoon en voorzien van een strijkplank en strijkijzer. De bar is dé ontmoetingsplek om na een dag heerlijk te ontspannen onder het genot van een drankje en hapje.

Gothenborg de 2e stad van Zweden is een bezoek waard! Boek een eilanden boottocht. Ga met een museumcard naar de vele musea of zit op een terras en geniet. Wil je in een reuzerad? Naast Gothia Towers vindt je het zeker.Hou je van winkelen? Shop till you drop! Alke bekende modemerken zijn aanwezig.

Koop een travel card voor 180 Kronen en reis daarmee 3 dagen door de stad. Te koop bij 7/11 en bij de kiosken in de stad, maar ook direct in de aankomsthal recht voor je!

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Cecilia A, Manager van Scandic Rubinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2017

Dear Valued Guest,
It is great to hear that you had a nice stay with us! Thank you for taking the time to review our hotel! We hope you will come back and visit us soon!

Warm regards,

//Kristian

Beoordeeld op 28 december 2016 via mobiele applicatie

Door de ligging op de drukke centrale straat en de commentaar die ik er over gehoord hadden, had ik er meer van verwacht. De kamer was zo klein dat er zelfs geen nachttafel in kan. Bij gevolg lag de wekker naast me in bed. De muren, stopcontacten, lakens. Alles had duidelijk zijn beste dag al gehad. Soms zijn het maar details maar lakens met gaten en bedovertrek die gescheurd is dat is geen detail meer. De badkamer was ook heel klein. Schimmel in de voegen. Als je douchte dan was de hele badkamer nat en de chauffage werkte gewoon niet. Het positieve was het lekker en uitgebreid ontbijt. Gezellige eetplaats en er ontbrak echt niets. Weet niet of ik er op eigen rekening nog zou terug gaan. Naar mijn opinie zijn er beter hotels dicht bij.

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Hanna C, Manager van Scandic Rubinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2017

Hello! Sebastien D
Many thanks for taking the time to give us feedback on your stay with us. It is so important for me to get feed back to see where we need to spend even more focus and energy to you as our guest to enjoy and have a wonderful experience. We have several different room categories from small economy rooms to luxurious suites.

We hope you get a really nice 2017 and that we will soon see you with us again.
Welcome back!
Sincerely
Hanna C Hotel Manager

Beoordeeld op 17 november 2016 via mobiele applicatie

Kindvriendelijk en op 150 meter groot parkeerplein. De kamer die we kregen was niet schoon, na daar een melding van gemaakt te hebben zijn we de stad in gegaan. Bij terugkomst kregen we een vervangende kamer aangeboden. Prima en heel netjes geregeld. Ontbijt ook prima.

Datum van verblijf: augustus 2016
Hanna C, Manager van Scandic Rubinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2016

Hello elssteenhagen
Thanks for the nice comments and so happy to see that the whole family enjoyed their stay with us and in Gothenburg.
Welkom bij bakken!

Sincerely Hanna C Hotel Manager Scandic Rubinen

Beoordeeld op 4 april 2015

Hotel is aan het verbouwen, kamers worden geupgrade. Alles netjes en schoon. Voor mij alleen bed te klein, voeten buitenboord. En er kan geen raam open, je kan de verwarming maar 3gr naar beneden zetten...en dan is 19gr. zonder open raam best warm.
Zoals altijd vriendelijk personeel, ontbijt heerlijk uitgebreid.

Kamertip: Kamer aan de gargekant is rustiger dan straatkant.
Datum van verblijf: april 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Carin V, Front Office Manager van Scandic Rubinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2015

Dear Thiadmar,

Tank you for your feed back!
Please let us know next time you plan to stay with us and we will of course place you in one of our rooms with openable window!! :)

Have a great day and thank you again for your review!
We hope to see you soon.

Best regards,
Carin V
Front Office Manager

Beoordeeld op 19 mei 2014

Dit hotel ligt super , op de brede Kungsportavenu middenin het centrum van Göteborg . Ontvangst was ondanks het heel late uur , na middernacht , heel vriendelijk . Kamer was ok , typisch voor een zakenhotel . Badkamer was vrij basic , klein , enkel douche , leek wat verouderd en af te steken tegen de gemoderniseerde kamer. Goed bed , goed geslapen . Kamer lag niet aan de straatkant , dus over eventuele hinder van de straat , kan ik niets zeggen. Het ontbijt was goed en er was voldoende keuze. De renovatie werken waren nog bezig op het tweede verdiep waar de ontbijtruimte is , maar eigenlijk had ik hier geen last van . De werken zouden deze week afgesloten zijn. Op de 7de verdieping is er een roofbar , waar het super is om iets te drinken op terras terwijl je de zon zie ondergaan. Alhoewel mijn kamer op hetzelfde verdiep was , heb ik hiervan geen hinder ondervonden. Algemeen heel tevreden , een aanrader als je een hotel zoekt in het centrum , met het gekende Scandic niveau.

Datum van verblijf: mei 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Carin V, Front Office Manager van Scandic Rubinen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2014

Dear Ghent,

Thank you so much for your nice words!
I am very glad to hear that you enjoyed Gothenburg and also our hotel!

Looking forward to see you here at Rubinen even next time you are visiting Gothenburg! :)

Best regards,
Carin V