Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.994)
Beoordelingen filteren
1.994 resultaten
Waardering van reizigers
503
713
468
205
105
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
503
713
468
205
105
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.994 beoordelingen
Beoordeeld op 31 mei 2016

Een goed en groot hotel. Een prima hotel met een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Op de kamer een waterkoker, mokken, koffie en thee, wat wij erg prettig vonden. Het hotel ligt in een rustige buurt, op zo'n 15 minuten lopen vanaf het station.

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Bea M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 8 juli 2011

Dit is een groot hotel, gelegen in één van de nieuwere delen van de stad vlak bij het stadion en sportfaciliteiten.
De ligging is redelijk centraal en het is een korte wandeling naar de meeste plekken.
De luchthaven bus stopt vlakbij wat goed is.
Extra positieve kenmerken waren dat het personeel vriendelijk was en het ontbijt was zeer goed.
De bar was goed voor een ontspannen drankje, hoewel er waarschijnlijk veel goede plekken in Göteborg zijn die dat doen.
De sporttuimte was klein, maar had goede apparatuur en was een mooie ruimte.
Het grote minpunt was de zeer kleine kamer.
Ik was blij dat ik alleen was want twee mensen zouden over elkaar struikelen in zo'n kleine ruimte.
Samengevat was het slechts een zeer eenvoudige kamer en helemaal niet de dure prijs waard.
Een ander probleem is dat, doordat het dicht bij de sportfaciliteiten ligt, het hotel populair is bij grote groepen sportteams.
Dergelijke groepen kunnen luid en storend zijn.
Tijdens mijn verblijf zat het hotel vol met vele dergelijke groepen.
In overeenstemming met het 'basickamers' thema was er een temperatuur controle in de kamer dat naar ik aanneem de kamer warm kan maken maar het niet koud leek te kunnen maken.
Ik zou er niet willen zijn op een warme dag.
Het raam in mijn kamer kon in ieder geval geopend worden.
Er was gratis wifi, maar ik had moeite om het te laten werken op sommige dagen van mijn 5 -daags verblijf.

1  Bedank Simon P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 25 maart 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Opalen S, Guest Relations Manager van Scandic Hotel Opalen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 maart 2020

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Scandic Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Opalen S, Guest Relations Manager van Scandic Hotel Opalen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 januari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met ScandicHotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Opalen S, Guest Relations Manager van Scandic Hotel Opalen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken