Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.506)
Beoordelingen filteren
1.506 resultaten
Waardering van reizigers
355
548
370
156
77
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
355
548
370
156
77
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.506 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
8 juli 2011 beoordeeld

Dit is een groot hotel, gelegen in één van de nieuwere delen van de stad vlak bij het stadion en sportfaciliteiten.
De ligging is redelijk centraal en het is een korte wandeling naar de meeste plekken.
De luchthaven bus stopt vlakbij wat goed is.
Extra positieve kenmerken waren dat het personeel vriendelijk was en het ontbijt was zeer goed.
De bar was goed voor een ontspannen drankje, hoewel er waarschijnlijk veel goede plekken in Göteborg zijn die dat doen.
De sporttuimte was klein, maar had goede apparatuur en was een mooie ruimte.
Het grote minpunt was de zeer kleine kamer.
Ik was blij dat ik alleen was want twee mensen zouden over elkaar struikelen in zo'n kleine ruimte.
Samengevat was het slechts een zeer eenvoudige kamer en helemaal niet de dure prijs waard.
Een ander probleem is dat, doordat het dicht bij de sportfaciliteiten ligt, het hotel populair is bij grote groepen sportteams.
Dergelijke groepen kunnen luid en storend zijn.
Tijdens mijn verblijf zat het hotel vol met vele dergelijke groepen.
In overeenstemming met het 'basickamers' thema was er een temperatuur controle in de kamer dat naar ik aanneem de kamer warm kan maken maar het niet koud leek te kunnen maken.
Ik zou er niet willen zijn op een warme dag.
Het raam in mijn kamer kon in ieder geval geopend worden.
Er was gratis wifi, maar ik had moeite om het te laten werken op sommige dagen van mijn 5 -daags verblijf.

1  Bedank Runninguy1011
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.com. De oorspronkelijke versie bekijken
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 september 2018 beoordeeld

  • Verbleef: september 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met ScandicHotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Opalen S, Guest Relations Manager van Scandic Hotel Opalen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 september 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde alleen
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Opalen S, Guest Relations Manager van Scandic Hotel Opalen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met ScandicHotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Opalen S, Guest Relations Manager van Scandic Hotel Opalen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 augustus 2018 beoordeeld

  • Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met ScandicHotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Opalen S, Guest Relations Manager van Scandic Hotel Opalen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken