Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi en schoon. Deuren maken veel geluid. Aan t water. Kamer lastig te vinden zeker in t donker. Koste me 20 minuten en vooraf bij receptie al aangegeven. Dame deed alsof t makkelijk was, is t dus niet.
Buitem dat erg goed, ook t ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 18 juni 2016

Het hotel is goed te bereiken met de auto, als je geen navigatie hebt staan er ook bordjes in de buurt die verwijzen naar Dockyard hotel. Het terrein is heel groot en er gaat e.e.a. veranderen in de komende jaren om allerlei soorten gasten te kunnen bedienen. Er zijn diverse gebouwen, herstelde rode barakken die nu ook als feestzalen worden gebruikt. Toen wij arriveerden was er een bruiloft aan de gang en het bruidspaar met gevolg stond op de rode loper op het steiger. Er is voldoende parkeerruimte en gratis, uniek in steden in Zweden. Het witte gebouw op de foto's was tijdens ons bezoek het hoofdgebouw met receptie, restaurant, terras etc. Als ik het goed begrepen heb, gaat dat volgend jaar veranderen. Er waren bouwactiviteiten bij de rode barakken zichtbaar maar geen last van gehad, ons bezoek was in het weekend. Wij sliepen in gebouw Kaptenslängan, kamer 2208. Alleen begane grond, geen verdiepingen, met dikke muren en kamerramen die open kunnen. De grote kamer met vide zag er keurig netjes en nieuw uit (2015?), goed onderhouden. Geen airco, wel koelkast. Beneden is ingang met deur naar de badkamer met douche, toilet en grote wastafel. Daarnaast is een kast met o.a. koelkast en kluis. Dan wordt de kamer hoger en er is een trap naar boven waar het bed staat met flatscreen tv, grote ruimte. Bij de trap (beneden) is ook een zitje, tafel tegen de muur met flatscreen tv er boven. Het ontbijt is goed, wel even in de rij op zondagochtend voor het smeren van brood maar geen probleem. Er wordt steeds van alles bijgevuld. In Zweden zie je zelden kleine verpakkingen boter/margarine, jam, etc. in hotels. Dus brood smeren is aan het buffet, dat veroorzaakt oponthoud.We hebben niet gedineerd in het hotel. Alleen wat gedronken en ontbeten. Wifi werkt overal goed. Het hotel ligt buiten het centrum en aan de andere kant van de rivier zijn havenactiviteiten maar wij vonden dat juist passen in de omgeving. Je ziet allerlei vaartuigen voorbij gaan en een jachthaven voor de deur. Aan te bevelen, misschien afhankelijk van de prijs die je moet betalen.

Datum van verblijf: juni 2016
docky2016, Receptionschef van Dockyard Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2016

We thank you for your review of your stay with us and wish you / you a warm welcome back to us!

Kind Regards
Maria Wisenius
Front Office Manager

Beoordeeld op 25 september 2015 via mobiele applicatie

We sliepen in totaal 3 nachten in de Nya Varvet Studios. Bij aankomst werden we netjes ontvangen. We verbleven in gebouw 22. De studio's zijn mooi ingericht. Boven staat het bed met een grote flatscreen tv. Beneden staan twee comfortabele stoelen, een salontafeltje, een bureau met krukje en een grote flatscreen tv. Er is een kluisje en een koelkastje. De badkamer is netjes. Volgens mij is alles nieuw, zowel de meubels als de badkamer, het ruikt zelfs nieuw bij binnenkomst. We hebben goed geslapen en het ontbijt is prima. Er is veel keuze. Klein minpuntje is dat de bacon vaak nog rauw is. We hebben ook een keer in het restaurant gedineerd. De kaart was niet groot, maar we konden prima een keuze maken. Het eten was erg lekker, een aanrader!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 15 augustus 2013

Het is goedkoop naar Zweedse normen. Deze ex-legerkazerne bestaat uit verschillende gebouwen op een groot industrieel domein met tientallen bedrijven. De kamers in blok 27 zijn echt onaangenaam. Men heeft niet eens de moeite gedaan om de ruimtes wat aan te kleden. Dit mocht men wel vermelden op hun website. Gelukkig was mijn nachtmerrie al na twee nachten voorbij. Mijn kamer bevond zich vlak boven de ingangsdeur waar iedereen 's avonds laat, al rokend, een praatje kwam slaan. Dus bij mooi weer mag je met je raam dicht slapen om de sigarettenrook en het lawaai buiten te houden. Het personeel laat duidelijk blijken dat het z'n job haat. Toen ik om een andere kamer vroeg, zei men dat het hotel volgeboekt was. Moeilijk te geloven want de parking was leeg er zat geen kat aan het ontbijt. Een goedemorgen of een glimlach was teveel moeite. Ik verblijf zeer regelmatig in het buitenland en dit is een schoolvoorbeeld van hoe het dus niet moet.

Kamertip: vraag een kamer in het hoofdgebouw
Datum van verblijf: augustus 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 juli 2013

Vorige week (juli 2013) hebben we 3 dagen in een studio gezeten van Nya Varvet. De ligging van het complex is erg leuk aan de haven. Vanuit de haven zijn we met de waterbuis naar Göteborg gegaan (half uurtje reistijd). Er loopt een pad langs de haven waar gebouwen staan die rond begin 20ste eeuw zijn gebouwd. Langs dit pad ligt een aantal restaurantjes.
De studio's zijn eenvoudig en schoon. In het keukentje kun je een eenvoudige maaltijd klaarmaken. Ontbijt en diner in het restaurant waren prima.

Datum van verblijf: juli 2013