TripAdvisor

Beoordeeld op 12 november 2018
SvetlanaCharles D
Heerhugowaard, Nederland
Saab Museum

Tijdens onze vakantie hebben wij een bezoek gebracht aan het Saab-museum. Hier staan alle , bijna ... meer lezen

Beoordeeld op 4 oktober 2018
Dirk V
heerenveen
Lees alle 193 beoordelingen

Beoordeeld op 12 november 2018

Een bezoek aan het museum voor deze bijzondere auto's is het altijd waard. Er staan niet alle saab modellen tentoongesteld, maar wel een aantal bijzondere, zoals de laatste model series (voor de liefhebber). Bijzonder vriendelijk personeel en een lekker bakje koffie.

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 4 oktober 2018

Tijdens onze vakantie hebben wij een bezoek gebracht aan het Saab-museum.
Hier staan alle , bijna alle modellen en een aantal rally en race saab,s.
Heb je het museum bekenen, rij/loop dan even door naar de sluizen van Trollhattan dit is ook zeker de moeite waard.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 3 augustus 2018

Voortgekomen uit particulier initiatief.
Leuke verzamelingen saabs door de jaren heen met aandacht voor de techniek en veiligheid. Minder interessant als geen band met Saab hebt.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 27 december 2017

Saab is ongetwijfeld ten onder gegaan aan zijn eigen vooruitstrevendheid. Alle fraaie prototypes wijzen daarop. Verbaas je over de nu 10 jaar oude modellen die vandaag nog te modern zijn om op de markt te brengen. Een absolute aanrader.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooi maar klein
Museum met veel Saab auto's en productie geschiedenis. Het museum is niet gevestigd op de plek waar vroeger deze modellen werden geproduceerd maar in in de fabriekshallen waar in een joint Venture met Volvo, zware machines en locomotieven werden werden gebouwd. Toegangsprijs 100 SK pp!

Datum van activiteit: augustus 2017