“Topadresje!!! Niet chique maar supervriendelijk en qualitatief goed!!”
Beoordeling van Spice Hut

Spice Hut
Geclassificeerd als nr. 6 van 76 Restaurants in Ciudad Quesada
Keukens: Indiaas
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Spicy naar wens van de klant.... super spicy of matig... alles is correct en prijs/kwaliteit een aanrader...!!! Wij aten chicken balti en lamb vindaloo madras hot... met de kip eetbaar voor mensen die lichtpikant lusten en het lamsvlees was pikant voor de liefhebbers!!! Kortom wij komen zeker terug!!!

5 juli 2017 beoordeeld

Kennismaking met indiaanse keuken was zeer aangenaam. We namen wat tapas en een eenvoudige lunch. We waren goedkoop en goed gediend. Nadien gaf de gastvrouw die fier is op haar keuken, ons een rondleiding in de keuken. We komen terug.

22 oktober 2016 beoordeeld

Viel goed mee,prijs kwaliteit is zeker oke,genoeg keuze,en vooral smakelijk,ook goede uitleg gekregen

22 oktober 2016 beoordeeld

Hebben toch geprobeerd om eens te gaan eten in de spice hut.Verwelkoming door de uitbater,vertelde ons hoe het in mekaar zat,en vertelde ons omdat het de eerste keer was de menu aan.konden kiezen kip,lams of vegetarisch.We namen de vegetarische menu ,er was ook brood en rijst bij.Het was heel lekker.

17 mei 2016 beoordeeld

Wij komen al vele jaren in dit restaurant eten. Vlotte en zeer vriendelijke bediening. Het eten is altijd goed en vers bereid. Goed van smaak. Het voelt als thuis komen. De kok (eigenaar komt altijd even gedag zeggen. Wij gaan hier altijd tevreden weg. Zeer betaalbaar. Let wel op: zeer geschikt voor vegetarisch en veganisten.

Reizigers die Spice Hut bekeken, bekeken ook

Ciudad Quesada, provincie Alicante

In Spice Hut geweest? Deel je ervaringen!