“Wat een interieur”

Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: SoFo en Medborgarplatsen
26 juni 2017 beoordeeld

Vooraf te horen gekregen dat het interieur hier de moeite is, maar dat er lange wachttijden zijn. Beiden waren in ons geval waar! De locatie is énorm leuk aangekleed en men speelt er zelfs echte stormen na waarbij er dan "regen" van de daken in de beekjes stroomt. Het was lang wachten voor we een plaatse kregen, maar konden wel genieten van een lekkere cocktail. Het eten was zeker en vast ook zeker de moeite waard!

3 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is meer dan een restaurant, je waant je echt even op een full moon party in Thailand. Er zijn hutjes waar je in kunt zitten om te eten en er is zelfs een tuktuk met een tafeltje erin! Het eten was niet heel hoogstaand maar dat werd gecompenseerd door de hele ervaring eromheen. Reserveer absoluut op tijd, er is anders een wachtrij van een uur.

13 augustus 2015 beoordeeld

Bij het voorbij lopen viel ons oog op dit kleurrijke pand en onze nieuwsgierigheid werd ineens geprikkeld. We houden beiden van Thaïs voedsel en de prijzen vielen nog redelijk mee. Eenmaal binnen wisten we niet waar eerst te kijken! Het restaurant loopt nog een stuk door naar achteren en er staat zelfs een tuktuk waarin je kan dineren. Erg leuk voor kinderen en stiekem toch ook voor volwassenen. Wij hadden de BBQ kip en de wok met tofu & eerlijk gezegd was er niets op aan te merken. Alles was erg lekker!

23 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten met onze kinderen (5 en 3). De kaart is gevarieerd, maar wij vonden de aanduiding van de scherpte van het eten niet helemaal adequaat: mijn zogenaamd hete gerecht was misschien licht pittig.

De inrichting heeft de bedoeling een Thaise sfeer op te roepen, die bij (voormalige) backpackers misschien nostalgie oproept. Reken dus op eten in het halfduister temidden van Thaise parafernalia.

Let wel: de leukste en sfeervolste plekken zijn voor wie gereserveerd heeft.

Ons eten was in elk geval heerlijk en riep bij ons dat “Thaise” gevoel op.

Ik zou hier zo weer gaan eten.

15 november 2014 beoordeeld

Mijn god ik dacht dat ik in Disneyland terecht was gekomen. Wat een overkill aan tropische aankleding. Het restaurant deed benauwd aan en ik was zelfs een beetje bang over de brandveiligheid van het pand, met zoveel versiering aan het plafond, wanden en overal.

De bediening was aardig, ik kreeg een schouderklopje bij het zitten, maar ook chaotisch.
Ik vind het altijd moeilijk om Thaise gerechten te kiezen op basis van de ingrediënten, want in de uitwerking kan zoveel verschil zitten. Dus kies is vaak alleen op basis van het soort vis of vlees. Dit gaat heel vaak goed.
Dit keer voorgerecht vlees. Krijg is een soort van BBQ steak als voorgerecht dit ik in alle keren dat ik in Thailand ben geweest nog nooit heb gezien. Het voorgerecht van mijn partner kregen we twee keer. Het hoofdgecht had veel weg van een kant-en-klaar maaltijd. Heel vlak van smaak.

Mijn advies een leuk restaurant om met jonge kinderen naar toe te gaan. Je hoeft niet bang te zijn dat het eten te scherp is en de inrichting is een avontuur voor ze.
Voor alle mensen die zonder kinderen uit eten gaan en Thais willen eten, zoek een ander restaurant.

• Sfeer

Reizigers die Koh Phangan bekeken, bekeken ook

Stockholm, Stockholm

In Koh Phangan geweest? Deel je ervaringen!